سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

فتنه 88 آخرین تیر ترکش مستکبران برای براندازی نظام اسلامی

فتنه 9دی سال 88 آخرین تیر ترکش مستکبران برای براندازی نظام اسلامی بود که حضور خودجوش مردم در این روزثابت کرد مردم همواره پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده و از این آرمان‌ها دفاع می‌کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان گفت: 9 دی، یکی از ایام‌الله برجسته و تأثیرگذار در روند نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود، این روز، روزی ماندگار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام خاتمی با بیان اینکه برخی افراد به صورت خواسته و ناخواسته با چراغ سبز نشان دادن به دشمنان، حریم اسلام را شکستند، افزود: فتنه‌های دشمنان با مدیریت ولایت‌فقیه در سال 88 خنثی شد و حضور چشم‌گیر مردم در این حماسه موجب اعتراف دشمنان به شکست توطئه‌های‌شان نسبت به نظام شد.

وی تصریح کرد: آشکار شدن چهره کریه دشمنان از نتایج حماسه 9 دی است و این حماسه موجب ثبات نظام در عرصه‌های مختلف شد.

خطیب نماز‌جمعه زنجان 9 دی 88 را تودهنی محکمی به این دسته از افراد و پاسخی کوبنده به تمام حامیان خارجی فتنه‌گران داخلی دانست وتأکید کرد: مردم در 9 دی 88 برای دفاع از همه ارزش‌ها به صحنه آمدند که برای حفظ آن درمقابل جهان استکبار و صهیونیسم ایستاده و سختی‌های بسیاری را به جان خریده‌اند.

حجت‌الاسلام خاتمی ادامه داد: فتنه‌گران و منافق‌صفتان در سال 88 پرده از چهره حقیقی خود برداشتند و توخالی بودن ادعاهایشان در پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی را به ایران و ایرانیان نشان دادند.

وی دفاع و حمایت از انقلاب اسلامی، آرمان‌های انقلاب و دفاع از حریم امامت و ولایت را از آثار و نتایج حماسه 9 دی عنوان وخاطر نشان کرد: حضور خودجوش مردم برای دفاع از حریم ولایت از ویژگی‌های برجسته این روز تاریخی محسوب می‌شود./س

برچسب ها: فتنه ، استکبار ، نظام ، اسلامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.