سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پورحیدری:

بهروان مقصر نبود، مسابقه به دلیل مسائل غیر فوتبالی به تعویق افتاد

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال گفت: شرایط کلی استقلال خوب است و برای بازی با گهر درود آماده می شویم.

منصور پورحیدری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: شرایط تیم ما خوب است ما دیروز در اراک تمرین کردیم  و بچه ها در وضعیت مناسبی هستند و الان هم به سمت درود در حرکت هستیم ما جایی جز اراک برای اقامت نداشتیم چون هتل و امکانات شهر اراک مناسب بود اما از اراک تا درود حدود 2 ساعت راه است که باید طی کنیم.
در شهر اراک همه از استاندار گرفته تا رئیس ورزش جوانان شهر اراک و رئیس هیات فوتبال همه بسیج شدند و با ما همکاری کردند مسئولان اين شهر خیلی تلاش کردند و هتل بسیار خوبی را هم دراختیار ما گذاشتند  که از تمامی این عزیزان تشکر می کنم.
 
وی افزود: فتح اله زاده مصاحبه هایی کرده است که در آنها به شدت عصبانی بود متاسفانه در چند روز گذشته بهروان مصاحبه هایی می کرد که  امکانات دورود مناسب نیست اما نمی دانم چه اتفاقی افتاد که طی 24  ساعت همه چیز عوض شد و قرار شد بازی در درود انجام شود مسائل غیر فوتبالی در این ماجرا دخیل بود نمی توان گفت که بهروان  پاسخگو نیست.

مدير فني تيم فوتبال استقلال گفت: طبق قانون ما 24 ساعت بعد باید بازی کنیم که مساله ای نیست و بازی هم می کنیم اما آیا تمام مسائل فوتبال ما طبق قانون است؟  فتح اله زاده هم حق دارد که عصبانی باشد چون آقایان  پاسخگو نیستند کاش که زودتر از این در شهر درود بازیها را برگزار می کردند تا دوستان آمادگی برگزاري چنین بازیهای را داشته باشند.
 
پورحيدري اظهار داشت: اگر فقط مشکل باران بود، همان دیروز بازی را برگزار می کردند اما مشکل باران نبود و کار از دستشان در رفته بود و نیروی انتظامی هم می گفت که کاری نمی توانیم انجام بدهیم به نظر من بحث اصلی باران نبود بلکه دوستان کار از دستشان در رفته بود.

 وی افزود: مقصر اصلی اتفاقات دیروز برگزار کنندگان دیدار بودند افرادی مثل مسئولان شهر درود که تجربه چنین کاری را نداشتند انشا الله امروز بازی  به خوبی برگزار شود و مشکلي به وجود نیاید؛ مردم درود افراد خیلی خوبی هستند و انشاء الله بقیه بازیهای درورد در لیگ هم در اینجا برگزار شود نه اینکه عده ای با برگزاری بازی استقلال در این شهر برای خودشان تبلیغ کنند.

مدير فني تيم فوتبال استقلال تصريح کرد: در نیم فصل اول 17 بازی در لیگ برتر انجام شد و یک بار بحث میزبانی دورود برگزاری بازی دراین شهر نبود  الان هم تمام این اتفاقات به دلیل این است که عده ای دنبال تبلیغات برای خودشان هستند تا بازی با استقلال در این شهر برگزار شود ما حرفی نداریم و بازی می کنیم اما امیدوارم آقایان یک کمی هم به فکر  مردم باشند.
 
 وي خاطرنشان کرد: امیدوارم این دیدار بدون دردسر برگزار شود و به خوبی تمام شود تمام تلاش قلعه نویی این است که بچه ها با تمام قوا در زمین حاضر شوند و با موفقیت در این دیدار به مرحله بعد صعود کنیم ما دوست داریم این دیدار بدون مشکل برگزار شود و مردم از دیدن یک بازی خوب لذت ببرند.

پور حیدری در پایان گفت:  به هر حال فوتبال است و گهر هم می تواند شانس پیروزی داشته باشد به خصوص که بازی در جام حذفی است و مسابقات حذفی به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست اما  تلاش می کنیم که گرفتار اتفاقات فوتبال نشویم و با قدرت کار می کنیم تا به مرحله بعد صعود کنیم./مح

برچسب ها: بهروان ، مقصر ، نبود
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.