سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

مذاکره با هدف جلوگیری از سرافرازی ایران

هدف آمریکا از مذاکره، جلوگیری از پیشرفت ایران است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران امام جمعه ساری با اشاره به موضوع مذاکره با آمریکا که توسط برخی افراد در کشور مطرح می‌شود،گفت: هدف آمریکا از طرح مسئله مذاکره، جلوگیری از پیشرفت کشور ایران است و این مستکبر می‌خواهد تلاش کند تا ایران اسلامی را در سیطره خویش قرار دهد.

آیت‌الله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه در مرکز استان با اشاره به موضوع مطرح شدن پایان جهان توسط عده‌ای انسان‌های خرافی افزود: عده‌ای با مطرح کردن پایان جهان، بی‌جهت در صدد سنجش سطح باور مردم هستند و در هر دوره‌ای با مطرح کردن پایان دنیا می‌خواهند سطح آگاهی مردم را بسنجند که این کار توسط برخی منجمان اتفاق می‌افتاد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با استناد به آیات قرآن گفت: بر اساس مدارک موجود، دنیا دارای صاحب است و زمان پایان عالم را خدا حتی به پیامبرانش اعلام نکرد و ملت‌ها باید توجه داشته باشند که به دنبال هر اظهارنظر نادرستی راه نیفتند.

آیت‌الله طبرسی به موضوع جنگ نرم استبداد بر علیه انسانیت اشاره کرد و افزود: دشمن با ایجاد جنگ نرم به دنبال ترویج فساد عقیدتی است تا پول حرام، فکر حرام و اخلاق نادرست را در زندگی بشری ترویج دهد./س

برچسب ها: آمریکا ، جلوگیری ، پیشرفت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.