سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازي‌هاي خيلي داغ براي روزهاي خيلي سرد

زمستان فصل پرحرارتي براي بازي‌هاي رايانه‌اي نيست و به نسبت پاييز و بهار، بازي‌هاي کم‌تري در اين فصل به عرضه عمومي گذاشته می شود اما با اين وجود هنوز هم بازي‌هاي بسيار خوبي در اين فصل عرضه خواهند شد و البته اگر چه کم تعدادتر از پاييز هستند اما چه بسا که بازي‌هاي واقعا بهتري براي طرفداران بازي باشند.

در حالي که بيشتر نقاط کشورمان را سرما فرا گرفته است. فصل زمستان فصل پرحرارتي براي بازي‌هاي رايانه‌اي نيست و به نسبت پاييز و بهار، بازي‌هاي کم‌تري در اين فصل به عرضه عمومي گذاشته خواهد شد اما با اين وجود هنوز هم بازي‌هاي بسيار خوبي در اين فصل عرضه خواهند شد و البته اگر چه کم تعدادتر از پاييز هستند اما چه بسا که بازي‌هاي واقعا بهتري براي طرفداران بازي باشند.

البته PC بازها در اين فصل بازي‌هاي زيادي را تجربه خواهند کرد، چرا که نسخه PC خيلي از بازي‌هاي مشترک کنسولي در اين فصل به عرضه عمومي گذاشته مي‌شود. به دليل تعطيلات سال نو ميلادي تا نيمه دي‌ماه خبري از بازي‌هاي رايانه‌اي نيست و تقريبا هيچ بازي شاخصي در اين بازه زماني عرضه نمي‌شود.

عنوان Dota 2 اولين عنواني است که بسياري منتظر آن هستند. اين عنوان قرار است تا پايان سال 2012 به عرضه عمومي گذاشته شود اما با اين وجود IceFrog سازنده مرموز و ناشناس بازي، خيلي هم خوش قول نيست و اين طور که به نظر مي‌رسد، عرضه عمومي اين بازي رايگان و محبوب به زمستان موکول مي‌شود.

يخ دي‌ماه با دو عنوان DMC: Devil May Cry و Sniper: Ghost Warrior 2 باز مي‌شود. البته PC بازها بايد تا هفته اول بهمن‌ماه براي عنوان DMC صبر کنند، چرا که نسخه رايانه‌اي اين بازي با فاصله‌اي ده روزه بعد از نسخه‌هاي کنسولي به عرضه عمومي گذاشته خواهد شد.

هفته اول بهمن‌ماه به غير از DMC شاهد سه گانه Hitman خواهد بود که براي کنسول‌ها به عرضه عمومي گذاشته خواهد شد.

اين سه‌گانه همان عناوين قبلي هستند که از منظر گرافيکي به‌روز رساني شده‌اند و به صورت HD قابل نمايش خواهند بود. Dead Space 3 عنوان هيجان‌انگيزي است که در 17 بهمن‌ماه به طور همزمان براي کنسول‌هاي Xbox 360 ،PS3 و ويندوز به عرضه عمومي گذاشته مي‌شود و در شب‌هاي سرد زمستاني، فضاي فوق‌العاده وحشتناکي را به خانه‌‌هاي طرفداران ژانر وحشت خواهد برد.

 عنـوان ترسنـاک Aliens: Colonial Marines با فاصله يک هفته پس از Dead Space 3 منتشر خواهد شد و دوباره همان کنسول‌ها و ويندوز ميزبان آن خواهند بود.

اولين روز از اسفندماه براي شوتر دوستان يک روز خيلي خوب خواهد بود و البته اگر PC بازها قصد دارند رايانه‌هاي خود را ارتقاء دهند، اين روز زمان بسيار مناسبي براي آزمايش توان واقعي رايانه محسوب مي‌شود.

عنوان فوق گرافيکي Crysis 3 در اولين روز اسفند و به طور همزمان براي کنسول‌ها و ويندوز به عرضه عمومي گذاشته خواهد شد.

در کنار اين عنوان پرطرفدار Metal Gear Rising: Revengeance نيز براي Xbox 360 و PS3 حضور دارد و قطعا بسياري براي انتخاب يکي از اين دو بازي مردد خواهند بود.

 عنوان Might & Magic Heroes VI: Shades of Darkness براي PC باز‌ها در 9 اسفندماه به عرضه عمومي گذاشته خواهد شد تا علاقه‌مندان سبک استراتژي را خوشحال کند.

اين عنوان يک بسته توسعه براي بازي تحسين شده Might & Magic Heroes VI است. تا يک هفته بعد عناوين پرطرفدار SimCity و Tomb Rider به عرضه عمومي گذاشته خواهند شد.

SimCity شروع تازه‌اي براي مجموعه خود محسوب مي‌شود و يک بازي واقعا دوست داشتني براي علاقه‌مندان سبک City Buliding محسوب مي‌شود، عنواني که سال‌هاست هيچ بازي ديگري به خوبي آن منتشر نشده و سکوت چند ساله سازندگان آن، خيلي‌ها را از آينده بازي‌هاي خاص رايانه‌اي نا اميد کرده بود و در اواخر اسفندماه عرضه آن بسياري را خوشحال خواهد کرد.

اما 28 اسفند و در آستانه شروع تعطيلات نوروزي يک عنوان خوب براي Xbox 360 به عرضه عمومي گذاشته مي‌شود. Gears of War: Judgment عنواني است که خيلي از PC و PS3 بازها به آن حسادت خواهند کرد.

اين طور که پيداست، زمستان امسال براي طرفداران بازي فصل خوبي خواهد بود.

برچسب ها: بازی ، زمستان ، سرما ، باشگاه ، رایانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.