سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوستي خياباني منجر به سرقت اينترنتي شد!

پسر 18 ساله اي كه با همكاري دوست خود اقدام به سرقت 50 ميليون ريالي اينترنتي . از حساب بانكي يكي از شهروندان كرده بود توسط كارشناسان پلس فتاي استان اصفهان شناسايي و دستگير شد.

 
 
به گزارش گروه  اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري پليس،سرهنگ " ستار خسروي " رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان با بيان اين مطلب اظهار داشت : در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر سرقت اينترنتي مبلغ 50 ميليون ريال از حساب بانكي وي ، موضوع در دستور كار كارآگاهان اين پليس قرار گرفت.
 
وي افزود: با اظهارات شاكي كارشناسان اين پليس به جستجوهاي ويژه خود در فضاي سايبر براي دستگيري عامل يا عاملان اين سرقت پرداختند تا اينكه در پي اقدامات پليسي و تخصصي انجام شده مشخص شد اين سرقت توسط فردي يك پسر جوان به نام "مجتبي_ س" كه 18 سال بيشتر ندارد صورت گرفته.
 
اين مقام مسئول عنوان داشت: با شناسايي منزل متهم وي در يك عمليات ويژه طي هماهنگي با مقام قضايي دستگير و هنگامي كه در برابر مستندات و ادله محكم اين پليس قرار گرفت صراحتاً به سرقت انجام يافته اقرار كرد.
 
رييس پليس فتاي استان اصفهان خاطر نشان كرد: متهم در اعترافات خود عنوان داشته است با خواهر شاكي از مدت ها قبل دوست بوده و با همكاري وي به رمز عبور درگاه اينترنتي حساب بانكي وي دسترسي يافته و اقدام به اين سرقت كرده است.
 
سرهنگ خسروي گفت :با اعترافات متهم خواهر شاكي نيز به اين پليس احضار و در تحقيقات انجام شده به همكاري با متهم اعتراف و هر دو با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضايي تحويل داده شدند.
 
رئيس پليس فتاي اصفهان در پايان براي جلوگيري از بروز اين گونه سرقت ها به شهروندان توصيه كرد: از افشاء رمز عبور بانكي خود در نزد افراد ديگر حتي نزديكان خودداري كرده و از يادداشت رمز عبور بانكي و قرار دادن آن در مكان هاي قابل دسترسي آسان بپرهيزند. /ل

برچسب ها: دوستی ، خیابانی ، سرقت ، اینترنت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.