سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکارچي کيف هاي زنان جوان شکار شد

سرگرد صولتي از دستگيري کيف قاپ حرفه اي که در نواحي جنوب،مرکز و شمال پايتخت اقدام به کيف قاپي مي کرد خبر داد و گفت:"متهم در بازجويي هاي انجام شده به بيش از 10فقره کيف قاپي اعتراف کرده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  سرگرد محمدرضا صولتي رييس کلانتري 111 هفت چنار صبح امروز از دستگيري کيف قاپ حرفه اي که در نواحي جنوب،مرکز و شمال پايتخت اقدام به کيف قاپي مي کرد خبر داد و گفت:"متهم حين ارتکاب جرم وقتي که داشت کيف زن 41 ساله اي را در محله بريانک تهران به زور سرقت مي کرد توسط ماموران تجسس دستگير و پس از انتقال به کلانتري در بازجويي هاي انجام شده به بيش از 10فقره کيف قاپي اعتراف کرد.

اين مقام مسئول در پليس پايتخت در تضريح جزييات اين خبر گفت:ساعت 6 و 45 دقيقه روز  29 آذرماه ماموران تخصصي کلانتري 111 هفت چنار حين گشت زني در خيابان گلستاني متوجه فريادهاي کمک خواهي خانمي شده که دو نفر سارق موتورسوار کيف وي را قاپيده و در حال کشيدن او بر روي زمين هستند.

به دنبال اين موضوع ماموران نيز بلافاصله به سمت سارقين رفته که آنها با مشاهده ماموران متواري و در جريان يک تعقيب و گريز پليسي در تغيير مسير ناگهاني موتورسيکلت سارقان با يک دستگاه خودروي پرايد سفيد رنگ برخورد و سارقان به زمين خورده که سريعاً راکب دستگير و ترک نشين به کوچه‌هاي اطراف متواري شد.

با دستگيري سارق کيف قاپ وي به کلانتري منتقل و شاکي که زن 41 ساله اي به نام "فرح دوست" به دليل جراحات سطحي جهت مداوا به بيمارستان اعزام گرديد.

سرگرد صولتي ادامه داد:متهم پس از انتقال به کلانتري تحت بازجويي هاي پليسي قرار گرفت.در خلال بازجويي هاي فني مشخص شد سارق 25 ساله که "بهادر" نام دارد از سارقان کيف قاپ و حرفه اي پايتخت است و تاکنون نيز به بيش از 10 فقره کيف قاپي در محدوده کلانتري‌هاي 112ابوسعيد،115رازي، 113 بازار ،118 ستارخان و 130 نازي آباد معترف شده است.

وي تصريح کرد:تا لحظه مخابره خبر چند تن از مالباختگان به اين يگان دعوت و متهم را در مواجه حضور شناسايي و اعلام داشتند نامبرده سارق کيف قاپ اموالشان است.

کلانتر 111 هفت چنار با اشاره به اينکه تلاش کارآگاهان دايره تجسس اين يگان براي شناسايي و دستگيري "بهروز" متهم ديگر پرونده که از سارقان سابقه داران و کيف قاپ هاي حرفه اي جنوب پايتخت است کماکان ادامه دارد،خاطر نشان کرد:در اين خصوص پرونده‌اي تشکيل و متعاقباً پس از کسب دستورات مقام قضايي به همراه متهم جهت شناسايي ساير مالباختگان به پايگاه هشتم پليس آگاهي فرماندهي انتظامي تهران بزرگ ارسال ‌گرديد.
برچسب ها: شکارچی ، کیف ، زنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.