سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دسترسی بزرگراه صدر به خیابان قیطریه با بازگشایی زیرگذر قیطریه

تکمیل و دسترسی بزرگراه صدر به خیابان قیطریه با بازگشایی زیرگذر قیطریه به این بزرگراه که تردد حجم بسیار زیادی از وسایل نقلیه در این محدوده را شامل می شود در آذر انجام شد.


جواد عزیزی رئیس اداره املاک و مستقلات منطقه یک در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، افزود: رفع معارضین این خیابان از اهمیت فوق العاده ای برخوردار بوده که با تلاش های انجام شده نسبت به تملک کلید معارضین املاک واقع در خیابان قیطریه و بازگشایی مسیر اقدام شد.
وی بیان کرد: با توجه به حجم بالای تردد وسایل نقلیه و ترافیک معابر شمال تهران، بهره برداری از زیرگذر قیطریه،یک خواسته قدیمی و دیرینه ترافیکی شهروندان منطقه بود.
عزیزی تصریح کرد: با اجرای این طرح دسترسی های ساکن شمال بزرگراه صدر به مناطق مرکزی و شرق تهران از طریق زیرگذر قیطریه تسریع شده است.
وی افزود: معارضین واقع در خیابان قیطریه با مساحت 140 مترمربع تجاری،600 مترمربع عرصه و 200 مترمربع اعیان مسکونی تملک و تخریب شده است.
عزیزی خاطر نشان کرد: اکنون مرحله زیرسازی و آسفالت در این خیابان در حال انجام است که با توجه به بازگشایی بلوار 35 متری شهید اندرزگو و آماده شدن بزرگراه صدر،خیابان قیطریه نیز که از حجم ترافیکی بالایی برخوردار است آماده بهره برداری بیشتر ساکنین خواهد بود./ل
برچسب ها: بزرگراه ، صدر ، خیابان ، قیطریه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.