سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جنجال پايان دنيا در "بوگاراش"+ تصاوير

پليس و نيروهاي امدادي فرانسه، درپي تجمع بيش از حد مردم در روستاي "بوگاراش" که گمان مي رود تنها روستايي باشد که در روز پايان دنيا مردم ساکن آن نجات پيدا مي کنند، راه هاي منتهي به اين روستا را بست.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، "ژان پير دلو" شهردار روستاي "بوگاراش" با اعلام اينکه هم اکنون بيش از 10 هزار نفر در اين روستا که جمعيت آن پيش از اين تنها 189 نفر بوده، از مردم درخواست کرد تا ديگر به سمت اين روستا مسافرت نکنند.
وي در اظهارنظري جالب گفت؛ اگر جمعيت مردم حاضر در روستا در روز 21 دسامبر بيش از 10 هزار نفر شود، ديگر روستا نمي تواند نجات پيدا کند و ما هم همانند ديگرمردم دنيا کشته خواهيم شد.
هم اکنون نيروهاي امدادي و پليس فرانسه با بستن تمامي راه هاي منتهي به روستاي بوگاراش، عنوان کرده اند که راه هاي منتهي به اين روستا تا دو روز پس از 21 دسامبر، بسته خواهد بود.
روستاي "بوگاراش" پس از آن به شهرت رسيد که طبق يک افسانه محلي، مردم اين منطقه معتقدند که در روز پايان دنيا کوه واقع شده در اين منطقه شکافته شده و از آن سفينه فضايي به بيرون خواهد آمد که مردم حاضر در منطقه را همراه خود از جهان خواهد برد.




برچسب ها: روستا ، مسافرت ، نجات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.