سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کم‌کاري سيستم امداد انگليس براي خدمات‌رساني به تبعه ايراني

"رامين اربابي" به همراه همسر خود "يان اربابي" که در اتوباني در شهر منچستر تصادف کرده بودند، براي رسيدن آمبولانس يک ساعت منتظر ماندند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، اين تصادف که منجر به زخمي شدن همسر رامين اربابي 53 ساله شده بود، با تماس وي به اورژانس منطقه پيگيري شد، اما آنها يک ساعت براي رسيدن آمبولانس به منظور انتقال يان اربابي منتظر ماندند.

خانم اربابي در اين باره مي گويد؛ تصادف فوق العاده وحشتناک و ترسناک بود و من هنوز هم نمي دانم که چرا براي رسيدن يک آمبولانس و حمل من به بيمارستان يک ساعت بايد منتظر ماند؟ آن هم در کشوري پيشرفته همچون انگليس!

همچنين؛ اين دو نفر قصد دارند تا مسئله فوق را به مقامات بهداشت و درمان در انگلستان گزارش کنند، گرچه معتقدند که اين شکايت از مقامات اورژانس منطقه بي نتيجه خواهد بود.

وخامت حال اين زن تا حدي بوده که صاحبان خودروهاي ديگر پس از پارک اتومبيل هاي خود در کنار آزادراه، به اوضاع وي رسيدگي کردند.

مقامات بهداشت شهر منچستر نيز با اعلام اينکه آنها 15 دقيقه بعد از تماس اورژانسي را به ناحيه فرستادند، گزارش دادند؛ علت تاخير يک ساعته، نداشتن تجهيزات براي بلندکردن فرد مصدوم بوده و سپس به همين دليل دومين آمبولانس خود را براي ايمن رساندن اين زن به بيمارستان صورت دادند، اما مسئله فوق از جانب خانواده اربابي مورد تائيد قرار نگرفته و آنها معتقدند که يک ساعت براي رسيدن آمبولانسي ديگر، بسيار دير است.




برچسب ها: آمبولانس ، انگلیس ، تصادف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.