سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد / خبر خوش براي زوج هاي دانشجو:

حذف شرط بومي بودن از تسهیلات مسكن مهر استان چهارمحال و بختیاری

شرط بومي بودن از تسهیلات مسكن مهر استان چهارمحال و بختیاری حذف مي شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

بر اساس طرح كارگروه مسكن ستاد ساماندهي امور جوانان استان چهارمحال و بختیاری، دانشجويان غير بومي نيز مي توانند از تسهيلات مسكن مهر این استان استفاده كنند.
مديركل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختياري ضمن اعلام اين خبر گفت: يكي از مشكلات پيش روي جوانان و بخصوص زوج هاي دانشجويان در بهـره مندي از تسهیلات مسكن مهـر، شرط 5 سـال سكونت در محل مورد نظر بود كه با اين طرح، دانشجويان غير بومي نيز مي توانند از تسهيلات مسكن مهر اين استان برخوردار شوند.

محمود شمسي پور در نشست با مدير كل راه و شهرسازي استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به خدمات ماندگار دولت در تامين مسكن جوانان افزود: اين طرح براي اولين بار در استان چهارمحال و بختیاری، توسط كارگروه تأمين مسكن جوانان ارائه و پس از طي شدن مراحل اداري اجراء مي شود.

مدير كل راه و شهرسازي استان چهارمحال و بختياري نيز در اين جلسه، از ارائه طرح هاي جديد ويژه جوانان و زوج هاي جوان در آينده نزديك خبر داد كه مطمئناً مي تواند باعث بهره مندي بيشتر مردم استان و بخصوص جوانان از خدمات مسكن مهر شود. علي عليخاني افزود: طرح مسكن مهر به عنوان بزرگترين طرح دولتي در كشور باعث شده تا زوج هاي جوان بتوانند طعم شيرين خانه دار شدن را حس كنند و در ادامه اين خدمت ماندگار، بايد زمينه استفاده بيشتر جوانان را از اين خدمات فراهم كنيـم.

دبير كميته مسكن ستاد ساماندهي امور جوانان استان چهارمحال و بختیاری، یارانه‌های تخصیصی به مسکن مهر استان را 53 هزار و 500 میلیارد ریال برشمرد و افزود: در همین راستا، 2 هزار و 320 میلیارد ریال تسهیلات به شکل وام‌های بلندمدت به متقاضیان اختصاص داده شده است.
گفتني است با اجراي اين طرح، زوج هاي جوانان و دانشجويان غير بومي نيز مي توانند نسبت به ثبت نام و استفاده از تسهيلات مسكن مهـر در اين استان اقدام كنند./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.