سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی بروز حواشی والیبالی در ارومیه؛

رسول اصغرزاده: "محمد موسوی" جرقه حواشي را زد/ پیامک غیر منتظره سازمان لیگ بازی را خاتمه داد

بازی شب گذشته تیم های شهرداری ارومیه و کاله آمل به دلیل بروز مسائل حاشیه ای ناتمام ماند و تکلیف نتیجه این دیدار در جلسه کمیته انضباطی مشخص می شود.

رسول اصغرزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت؛ در ست سوم این دیدار وقتی هر 2 تیم یک ست را با یکدیگر برابر بودند، "محمد موسوی عراقی" دفاع وسط تیم کاله آمل از اینکه 2 تا از توپهایش به طور پشت سرهم دفاع شد، توپ والیبال را با فوتبال اشتباه گرفت و آن را با پا به طرف تماشاچیان شوت کرد.
 
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه تصریح کرد؛ این حرکت موسوی از 2حالت خارج نیست یا وی با برنامه ریزی از پیش تعیین شده این کار را کرد و یا به دلیل عصبانیت نتوانست خود را کنترل کند، درهر صورت حرکت وی باعث تحریک تماشاگران شد. در همین حین داور از "حمزه زريني" خواست تا با وی صحبت کند و به محمد موسوی کارت زرد نشان داد که به طور ناگهانی دیدیم که بازیکنان تیم کاله آمل زمین را به مقصد رختکن ترک کردند.
 
**پاسخ آملی ها به شهردار هم منفی بود

وی گفت: ترک زمین از سوی تیم کاله بدون دستور ناظر و سرداور بازی انجام شد پس از این اتفاق با همکاری مأموران نیروی انتظامی پس از 25 دقیقه جو سالن را آرام کرده و با وجود آنکه سالن در شرایط ایده آلی قرار داشت از آملی ها دعوت به ادامه بازی کردیم که آنها موافقت نکردند. با این وجود 30 دقیقه تمام بازیکنان، کادر فنی تیم شهرداری ارومیه، ناظران، داوران، تماشاگران و مسئولان استانی در سالن منتظر آنها بودیم که بازهم نیامدند آنها حتی به شهردار ارومیه هم جواب منفی دادند و در نتیجه بازی ناتمام اعلام شد.
 
وی یادآور شد: ما از سه روز قبل سالن و شهر را برای انجام این دیدار حساس و سنگین آماده کرده بودیم. متاسفانه "محمد حسین شفقی" یکی از ناظر دیدار در مصاحبه های خود اعلام کرده بود که تماشاگران نسبت به پرتاب سنگ و کلوخ اقدام کردند، این امر در حالی است که به هیچ عنوان حتی درشهر ارومیه که کف پوش آن موزائیک و سنگ  های تزئینی است کلوخ پیدا نمی شود.
 
وی گفت: من بی احترامی تماشاگران را محکوم می کنم، اما می گویم که هیچ جنجال و حاشیه ای بوجود نیامد فقط سه درب بطری آب معدنی و 2 عدد پیچ صندلی های مخصوص تماشاگران در زمین پرتاب شد. نمی خواهم منکر اشتباهات شوم ولی تا به این حد هم بزرگ نبود.
 
**لیدرها هم توجیه بودند
 
اصغرزاده یاد آور شد: این باشگاه دارای کانون هواداران است، قبل از بازی طی جلسه ای که با لیدرهای تیم تشکیل دادیم حساسیت بازی را برای آنها توجیه کردیم، لیدرهای ارومیه منظم ترین افراد هستند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه گفت: تاکنون ارومیه میزبانی مسابقات بزرگی را در اختیار داشته و هیچگونه مشکلی درخصوص تماشاگران و نوع برگزاری بوجود نیامده بود، در دیدار شب گذشته بیش از شش هزار تماشاچی در سالن حضور داشتند و نسبت به توهینی که "موسوی" به آنها کرد واکنش نشان دادند اما از میان این تعداد عظیم هواداران حتی یکنفر به خودش اجازه نداد که به داخل زمین بیاید و این امر حاکی از فهیم بودن ناظران درحال متقاعد کردن تیم کاله آمل بود که در آن هنگام از سوی  فدراسیون والیبال و سازمان پیامکی ارسال شد مبنی بر ناتمام ماندن دیدار شهرداری ارومیه و کاله آمل این پیامک بسیار تعجب آور بود چون هنوز تکلیف آملی ها برای حضور در زمین مشخص نبود.
 
وی گفت: باز هم می گویم که حرکت "محمد موسوی عراقی" که یکی از اعضای تیم ملی محسوب می شود جرقه بروز اتفاقات شب گذشته را زد امیدوارم مسئولان سازمان لیگ و کمیته انضباطی در زمان صدور رأی این موارد را به خوبی در نظر بگیرند./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.