سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

شناسایی یک هزار و 562 هکتار بافت فرسوده در استان اردبیل

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان استان اردبیل گفت: استان اردبیل با داشتن پیشینه تاریخی و کهن دارای یک هزار و 562 هکتار بافت فرسوده مصوب در 10 شهر است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ علی غفاری افزود: در این بین شهر اردبیل با 963 هکتار در راس بافت‌های فرسوده قرار دارد.

وی گفت: با توجه به اینکه میزان بافت فرسوده استان به نسبت جمعیت آن از میانگین کشوری بالاتر است، لذا احیا و نوسازی آن نه به عنوان یک الزام مدیریتی بلکه به عنوان یک ضرورت انسانی، اجتماعی و اقتصادی دارای اهمیت ویژه است و تحقق بازسازی و نوسازی آنها عزم وارده عمومی را می‌طلبد.

غفاری افزود: شرکت عمران و مسکن‌سازان استان اردبیل در سال 86 به شناسایی بافت‌های فرسوده محدوده شهرهای اردبیل، پارس‌آباد، خلخال، مشگین‌شهر، کوثر، بیله‌سوار، سرعین، گرمی، جعفرآباد و انگوت به مساحت کل یک هزار و 562 هکتار اقدام کرد و پس از آن نیز به مدیریت تهیه طرح بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده شهرهای اردبیل، پاریس‌آباد و مشگین‌شهر اقدام کرده است.

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان استان اردبیل در ادامه مساحت بافت‌های فرسوده شناسایی شده استان را یادآور شد و گفت: مساحت قانونی شهرهای اعلام شده 11 هزار و 198 هکتار است که یک هزار 562 هکتار آن را که شامل 14 درصد مساحت شهرهاست بافت فرسوده تشکیل می‌دهد/س 

برچسب ها: اردبیل ، بافت ، فرسوده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.