سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی نقش دعا در فروخوردن خشم در برنامه "بهشت معرفت"

برنامه بهشت معرفت جمعه اول دی ماه رویکرد مناسبتی به دو موضوع مهم هفته یعنی میلاد امام موسی کاظم (ع) و همچنین گرامیداشت وحدت حوزه و دانشگاه می پردازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن, در برنامه "بهشت معرفت" جمعه اول دی ماه  علاوه بر پرداختن به میلاد امام کاظم (ع) و همچنین  هفته وحدت حوزه و دانشگاه , نقش دعا در آرامش انسان و راهی برای کظم غیظ را بررسی می شود.
  در بخش اول برنامه "بهشت معرفت"  به مناسبت میلاد باسعادت امام موسی کاظم (ع ) حجت الاسلام ابوذر عبادی راد به صفت ممدوح کظم غیظ در قرآن می پردازد که این موضوع از صفات حسنه حضرت  است.
 دربخش دوم با توجه به دعا و عبادت حضرت ،موضوع  ادعیه قرآنی و تأثیرآرام بخشی ادعیه بر کنترل خشم و غضب انسان انتخاب شده  است که کارشناسی این بخش را حجت الاسلام سیدمحمد رضوی حائری بر عهده دارد .
همچنین؛ در بخش سوم به مناسبت هفته گرامیداشت وحدت حوزه و دانشگاه ، معیارهای وحدت حوزه و دانشگاه به کارشناسی دکتر محمدمهدی مظاهری بررسی می شود .
قرآن پژوهی در حوزه و دانشگاه باحضور حجة الاسلام سیداحمد حسینی الست  در بخش چهارم این برنامه تبیین می شود .
از بخش های دیگر برنامه"بهشت معرفت"  ، معرفی کتاب ، پایان نامه و مقاله و آیتم های "رحل معرفت ، پرتوی از اندیشه و این جمعه هم ورق خورد اما ..." است که تقدیم شنوندگان عزیز می شود .
برنامه بهشت معرفت کاری از گروه اندیشه رادیو قرآن است جمعه شب ها از ساعت 18 تا 22 به  تهیه کنندگی آن را مهدی صفری ، سردبیری شفیقه مافی واجرای  کارشناسی علیرضا فتحی پور از رادیو قرآن پخش می شود./ي2
برچسب ها: رادیو ، قرآن ، خشم ، بهشت ، معرفت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.