سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابراهیمی: تغییرات پرسپولیس محصول کار گل محمدی نبود

مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از چند سال یک بازی قشنگ از پرسپولیس دیدیم.

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت:  بعداز چند سال یک بازی قشنگ از پرسپولیس دیدیم. پرسپولیس مدتها بود که خوب بازی نمی کرد و نمی گویم ماهها بلکه بعد از سالها یک بازی قشنگ و دلچسب از پرسپولیس مقابل ملوان در جام حذفی دیدیم و منتظریم که در بازیهای بعدی همچنین نمایشی را از پرسپولیس ببینیم. اگر این روند ادامه داشته باشد، نشان می دهد که در پرسپولیس تغییرات ایجاد شده است چون این 6 گل پرسپولیس شانسی نبود و خط دفاع و هافبک تیم خیلی خوب کار کردند که کسی انتظار چنین نمایشی از پرسپولیس نداشت و هیچ انتقادی هم نمی توان از این بازی کرد.

وی افزود: از اول فصل می گفتم که خط هافبک پرسپولیس ضعیف است و مشکل دارد اما در این بازی خوب بودند چون رضا حیقیقی آمده بود و عالی کار کرده و مهرداد پولادی هم در سمت چپ خوب بود. در مجموع هافبک های پرسپولیس در این دیدار خیلی با انگیزه بودند و خط هافبک ملوان نتوانست آنها را مهار کند و اگر 6 گل خوردند، مقصر خط هافبک ملوان بود.

مربی سابق پرسپولیس گفت: این تغییراتی که در پرسپولیس ایجاد شده بود، محصول عملکرد یحیی گل محمدی نبود و باید ببینیم چه انگیزه ای باعث شده بود که بازیکنان پرسپولیس اینقدر قشنگ و با جان و دل در زمین کار کنند.

همه مربیان دوست دارند بازیکنانی که به زمین می فرستند، با جان و دل و انگیزه بالا کار کنند. در این بازی پرسپولیس انسجام تیمی بالایی داشت.

ابراهيمي اظهار داشت: در دوران ژوزه پرسپولیس چنین عملکرد نداشت و هیچ وقت اینگونه بازی نکرده بود و معلوم بود که بچه ها تغییر کرده بودند. البته فقط نباید این بازی را ببینیم و باید منتظر باشیم که در بازیهای بعدی چه عملکردی خواهند داشت چون فصل قبل هم دنیزلی آمد و توانست در دبی استقلال را شکست بدهد اما در ادامه بازیها ناکام ماندند و نتوانست خوب کار کند.

وی در ادامه گفت: عدم حضور ژوزه در این بازی کاملا مشهود بود. شاید بچه ها او را دوست نداشتند و سوال من این است که اگر ژوزه بود باز هم بازیکنان پرسپولیس می توانستد چنین عملکردی داشته باشند؟

به نظر من بچه های پرسپولیس ژوزه را دوست نداشتند و با جان و دل برایش بازی نمی کردند اما انگار با آمدن یحیی، شرایط تیم عوض شده و بچه ها با روحیه و انگیزه بالا بازی کردند.

وی افزود: پرسپولیس اگر همین روند را ادامه بدهد، می توانند در جام حذفی قهرمان شوند البته به شرطی که فکر نکنند با یک برد همه چیز تمام شده و دچارغرور شوند.

در بازی با ملوان تغییرات پرسپولیس کاملا مشخص بود و باید همین روند را ادامه بدهند تا به قهرمانی برسند.

ابراهیمی در پایان گفت: سرنوشت یحیی گل محمدی در پرسپولیس بستگی به ادامه کارش دارد. تا الان یحیی انسجام خوبی در تیم ایجاد کرده اما در حال حاضر خیلی مشکل است که در مورد او قضاوت کنیم. همانطور که در مورد ژوزه گفتیم باید 5 و 6 بازی بگذرد و بعد صحبت کنیم، الان هم باید 5-4 بازی به یحیی فرصت بدهیم و بعد در مورد او و تیمش قضاوت کنیم. پرسپولیس در دیدار با ملوان مثل گذشته ها بود و اگر این روند ادامه پیدا کند، ضعف ژوزه مشخص می شود و نشان مي دهد که یحیی خوب کار کرده است./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.