سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

خسارت 23 میلیاردی حوادث طبیعی به آبفار مازندران

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی مازندران گفت: حوادث طبیعی نظیر سیل، زلزله، توفان 23 میلیارد تومان به آبفار استان خسارت وارد کرد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مازندران ، برزگردرنشست ستاد بحران تنکابن، خسارات حوادث ناشی از سیل ، توفان،رانش زمین و تاسیسات آبرسانی روستایی استان راامسال بیش از 23 میلیارد ریال برآورد کردوافزود:در پی وقوع این حوادث تاسیسات آبرسانی 163 روستا دچار خسارت شد که تاکنون با اجرای لوله گذاری موقت، بهسازی چشمه ها و اخذ انشعاب از آبفای شهری آب شرب روستاها به طور موقت وصل شده است.

وی تصریح کرد: به علت بارندگی و در پی آن رانش زمین در مسیر جاده عباس آباد به کلاردشت خط انتقال آب دو مجتمع آبرسانی سرلنگا و پرجور به طول 500 متر با قطر 110 و 160 متر تخریب و آب شرب اهالی پنج روستای منطقه با هزار و 200 مشترک قطع شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی مازندران گفت : گرچه از ساعات اولیه وقوع رانش با حضور اکیپ های فنی و اجرایی در محل آب شرب این روستاها به صورت موقت وصل شده اما با توجه به وسعت رانش و پتانسیل تخریب منطقه به منظور برقرای دائم آب باید 1.5 کیلومتر لوله از مسیر بالادست جابحا شود که این مهم نیازمند حداقل دو هزار میلیون ریال اعتبار است./س

برچسب ها: خسارت ، آبفار ، مازندران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.