سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملی پوش بدمینتون:

به دلیل مسائل شخصی در لیگ حضور ندارم / شرایط لیگ برای ملی پوشان رضایت بخش نیست

ملی پوش بدمینتون گفت: با وجود پیشنهاداتی که از طرف چند تیم لیگ برتری داشتم به دلیل مسائل شخصی با هیچ یک قرارداد نبستم.

امید کرمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: درلیگ برتر امسال با هیچ تیمی قرارداد نبستم واین اتفاق به دلیل مسائل کاری و زندگی شخصی خودم بود، هرچند عدم حضور در مسابقات لیگ باعث دوری از رقابت می شود ولی باید به فکر زندگی شخصی خودم هم باشم.
 
وی در ادامه افزود: در طول سال به تمریناتم ادامه می دهم ودر مسابقات انتخابی تیم ملی که از 3تا 5 دی ماه جاری برگزار می شود شرکت می کنم.
 
کرمی با بیان اینکه ملی پوشان از وضعیت لیگ راضی نیستند کفت: قرار بود 8 تیم در مسابقات امسال شرکت کنند اما به دلیل نبود اسپانسر تعداد تیم ها به 6 تا رسید که همین امر از میزان رقابت  بین ورزشکاران کاسته چرا که با این وضع هیچ تیمی به لیگ دسته یک سقوط نمی کند.
 
ملی پوش بدمینتون در ادامه تصریح کرد: اگر اسپانسرها به اندازه کافی با تیم ها همکاری می کردند، ملی پوشان در تیم ها پخش می شدند ولی در حال حاضر بیشتر تیم ها از بازیکن بومی استفاده می کنند و رقابت حداکثر بین 3 تیم است.
 
کرمی در خصوص حضور مربی ایرانی در تیم ملی بیان داشت؛ بهترین مربیان داخلی مرتضی ولی درودی، بهادر زکی زاده و صادق کرباسی هستند که انتخاب هریک از اینها به تصمیم مسئولان فدراسیون برمی گردد، البته ممکن است از این مربیان درتمام رده ها استفاده شود که مربیان داخلی هم می توانند به ورزش بدمینتون کنند.
 
وی در پایان تأکید کرد؛ پیشرفت ملی پوشان با وجود حضور سرمربی خارجی درتیم ملی تا همین حد بوده و مسئله روحیه آنهاست که در وضعیت خوبی نیست چراکه ما سالیانه به 1 یا2 مسابقه برون مرزی اعزام می شویم و همین امر موجب تلاش کم تر ملی پوشان است اما اگر حداقل سالی 5یا 6 مسابقه برون مرزی داشته باشیم نه تنها ورزشکاران درلیگ بهتر بازی می کنند./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.