سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

هدف استكبار در حمایت از قاچاق ضربه زدن به اقتصاد كشورمان است

مدیركل امنیتی و انتظامی استانداری كردستان گفت: استكبار جهانی با حمایت از پدیده قاچاق در كشور درصدد ضربه زدن به زیر ساخت های اقتصادی كشور است

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  سنندج، نظری با اعلام این مطلب گفت: استكبار جهانی به دلیل اینكه در مواجه شدن با انقلاب شكوهمند اسلامی بارها متحمل شكست شده این بار همه تلاش خود را صرف به حمله به توسعه اقتصادی كشور كرده است.
وی افزود: یكی از راه های دشمنان برای تضعیف انقلاب، گسترش پدیده قاچاق در بسیاری از عرصه هاست تا با این ترفند ضمن ضعیف كردن زیربناهای اقتصادی ما هرچه بیشتر كشور را از حركت به سوی پیشرفت و بالندگی بازدارند.
نظرب در ادامه گفت: نوسانات اخیر در بازار ارز كشور از جمله توطئه های برنامه ریزی شده دشمنان برای ضعیف كردن آهنگ رشد اقتصادی كشور بود كه قطعا با هوشیاری مسوولان نظام و برنامه های منسجم پیشگیرانه، ایران اسلامی از این مقطع با سربلندی عبور خواهد كرد.
وی اضافه کرد: خنثی كردن اقدامات مزدورانه دشمنان از طریق قاچاق نیازمند همكاری و همبستگی همه مسوولان متولی دستگاه های اجرایی و همراهی مردم است و همه باید با هدفی واحد عزم خود را برای رویارویی با این معضل اجتماعی و اقتصادی به كار گیریم.
مدیركل امنیتی و انتظامی استانداری كردستان، جدیت در مبارزه با قاچاق سوخت از مناطق مرزی استان به كشور عراق را خواستار شد و بر اجرای برنامه های منسجم و پیشگیرانه توسط كمیته مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان برای ریشه كنی كامل قاچاق سوخت در استان تاكید كرد. /س
برچسب ها: استکبار ، اقتصاد ، قاچاق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.