سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هداياي لوکس شب کريسمس +تصاوير

در اين گزارش به گرانترين و در عين حال عجيب ترين هداياي شب کريسمس اشاره مي کنيم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، به نقل از بازار خبر ؛در شبهاي کريسمس هداياي خاص هميشه براي افراد خاص  هستند که معمولا پاي درخت چراغ زده کريسمس و يا داخل يک جوراب قرار نمي گيرند. حتي بابانوئل به خود اجازه نمي دهد تا کسي را با اين گونه هدايا خوشحال کند.
 
برخي از اين هدايا در کنار کوچک بودن مي توانند ارزش فوق العاده اي داشته باشند و يا تعجب دريافت کننده را بر انگيزدالبته معمولا از عهده هر شخصي خارج است و تنها طبقات خاص جامعه قادر به اعطاي چنين هدايايي هستند.
 
با نزديک شدن به عيد کريسمس و بازار گرم خريد هدايا سعي بر اين شده تا فهرستي از هداياي لوکس شب کريسمس را معرفي کنيم.
 
 
 
قلاده الماس  ( Amour Dog collar )
 
طراحان به فکر هداياي کريسمس براي حيوانات بوده و اقدام به طراحي قلاده اي از طلاي 18 عيار و 52 قيراط الماس (1600 قطعه) کرده اند. ارزش اين قلاده 3 ميليون و 200 هزار دلار است.  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دربازکن بطري (Sveid)
 
گروه طراحي «فرانک سويد» در بروکسل که به طراحي متفاوت ترين ها مي پردازد دربازکني به ارزش 65 هزار و 200 دلار طراحي کرده که از طلاي 18 عيار ساخته شده است.  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ساعت ايمپريال (Imperial watch)
 
کمپاني ساعت سازي chopard سويس با بيش از 150 سال سابقه در ساعت سازي ، ساعت «ايمپريال» را از طلاي 18 عيار و با قيمت 52 هزار و 300 دلار طراحي کرده است. ساعت به طور خودکار هر 45 ساعت يکبار کوک مي شود.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
موس الماس (Diamond flower Mquse)
 
«پت سيز ناو» (pat says Now) يک کمپاني سويسي است که تنوع را به محيط کار بازگردانده است . اين گروه که به ساخت ابزار الکترونيکي فانتزي شهرت دارد براي سال 2013 موسي از جنس طلاي  سفيد 24 عيار با 59 قطعه الماس طراحي کرده و به قيمت 24 هزار 249 دلار به فروش مي رساند. اين موس به عنوان گرانترين موس جهان معرفي مي شود.  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
پستانک الماس (Diamond pacifier)
 
اين هم هديه گرانبها براي متولدين کريسمس 2012 ! «پرسونالايز پسيفاير» براي اولين سال نو تازه متولدين پستانکي17 هزار دلاري از 278 قطعه الماس نتراشيده طراحي کرده است .  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
جمجمه الماس مايکل سي فينا
 
گروه جواهر سازي مايکل سي فينا در منهتن آمريکا در عجيب ترين طراحي خود جمجمه هايي از طلاي سفيد طراحي کرده که دو قطعه الماس درشت به جاي چشمهايشان تعبيه شده است . اين جمجمه ها براي نخستين بار به مناسبت ازدواج سلطنتي انگلستان طراحي شد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
آيفون 4s مدل امبسادور (Iphone 4s Ambassador)
 
گروه بين المللي گلداستريکر (Goldstriker) طي همکاري با «استوارت هوگز» گوشي آيفون 4s با طلاي 24 عيار و براده هاي الماس را طراحي کرده است. تنها يکصد مدل از اين گوشي در جهان توليد شده که به قيمت 4 هزار و 825 دلار به فروش مي رسد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کيف چاقو ونگر (wenger Giamt knife)
 
حدود يکصد سال قبل ، ارتش کشور سويس ، اقدام به طراحي کيف مخصوص چاقو براي سربازان کرد. در حال حاضر گروه «ونگر» که به ساخت چاقو در جهان معروف هستند ، کيف چاقو ونگر را با 87 مدل چاقو و 141 کاربرد طراحي کرده و به قيمت 2 هزار و 150 دلار براي خريداران هداياي سال نو معرفي کرده است.  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کيف پول چرم شترمرغ
 
گروه طراحي «آلفرد دانهيل» هديه ويژه اي براي آقايان در سال نو در نظر گرفته است . اين گروه کيف پول مردانه از جنس چرم شترمرغ را طراحي کرده که به قيمت يک هزار و 150 دلار تنها در فروشگاه هاي دانيل آسيا و اروپا به فروش مي رسد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
عطر «کلايو کريستين» (Clive Christian)
 
«کلايو کريستين» يک طراح انگليسي است که اين عطر زنانه را به ارزش يک هزار و چهل دلار طراحي کرده است . عطر با رايحه ياس و چوب صندل ، به عنوان گرانترين عطر جهان به ثبت گينس رسيده است.  

برچسب ها: هدیه ، کریسمس ، لوکس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.