سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آيت الله علم الهدي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

وحدت پايه و مبناي اصلي اصولگرايان باشد/ مراقب سياه نمايي‌ها در آستانه انتخابات باشيم

نماينده ولي فقيه در مشهد مقدس گفت: آنچه در شرايط کنوني بايد مورد توجه ويژه همه گروه‌هاي اصولگرا باشد صيانت از ارزش‌هاي انقلاب، حفظ وحدت و پرهيز از هرگونه سياه‌نمايي در راستاي ايجاد فضاي آرام و امن در کشور است.

آيت‌الله احمد علم‌الهدي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در مورد فعاليت‌هاي انتخاباتي احزاب و تشکل‌هاي سياسي در آستانه انتخابات رياست جمهوري اظهار داشت:‌ اصولگرايان بايد با حفظ وحدت و در نظر گرفتن کيان نظام، به انتخاب اصلح مردم کمک کنند.

وي در تشريح آرايش سياسي اصولگرايان افزود: اگر اصولگرايان بر مبناي وحدت حرکت کنند قطعا ترکيبات سياسي آينده نتايج مثبتي خواهد داشت.

امام جمعه مشهد تصريح کرد: ساز و کارهاي جريان اصولگرايي بايد بر مبناي مباني بلند نظام و رهنمودهاي رهبري که در گذشته تأمين شده امتداد داشته باشد.

وي در پاسخ به اين سوال که خودش را منتسب به کدام طيف اصولگرايان مي‌داند اظهار داشت: من يک سرباز کوچک نظام هستم و در راستاي تأمين اهداف و منويات مورد نظر رهبري گام برمي‌دارم.

آيت الله علم‌الهدي در مورد تشکيل کميته 8 نفره جبهه پيروان در آستانه  انتخابات آتي رياست جمهوري تصريح کرد: ساز و کارهاي تعيين شده در گروه‌هاي اصولگرايي بايد بر مبناي صيانت از دستاوردهاي نظام دنبال شود.

امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: آنچه در شرايط کنوني بايد مورد توجه ويژه همه گروه‌هاي اصولگرا باشد صيانت از ارزش‌هاي انقلاب، حفظ وحدت و پرهيز از هرگونه سياه‌نمايي در راستاي ايجاد فضاي آرام و امن در کشور است.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.