سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاداش جدید دولت آمریکا به قاتل مسلمانان میانمار

دو مسئول وزارت دفاع آمريكا به تازگي در قالب هيئتي از وزارت امور خارجه آمريكا به ميانمار سفر كرده اند تا در زمينه چشم انداز همكاريهاي دو كشور با مقامات رانگون مذاكره كنند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، گرچه بسیاری از کشورها تلاش کردند با محکوم کردن کشتار مظلومانه مسلمانان میانمار، خود را از شرمساری کمک به دولت این کشور برهانند اما پس از گذشت مدتی کوتاه، مدعیان حقوق بشر در حال افزایش همکاری ها با این کشور هستند.

گرمي روابط ميانمار با كشورهاي غربي زماني بيشتر محسوس شد كه 19 دسامبر امسال باراك اوباما رئيس جمهور آمريكا به اين كشور سفر كرد. اين اولين بار بود كه يك رئيس جمهور آمريكا قدم به خاك ميانمار می گذاشت.

اکنون نیز يك مسئول نظامي آمريكا اعلام كرده اين كشور قصد دارد به منظور حمايت از رژيم جديد ميانمار، با اين كشور در زمينه نظامي همكاري كند. همكاري نظامي آمريكا با ميانمار که به زودي آغاز خواهد شد، در وهله اول در زمينه امداد و پزشكي نظامي بوده و نظامیان آمریکایی به افسران ارتش ميانمار براي ايجاد تحولات در ساختار دفاعي اين كشور كمك می كنند.

در همین راستا، دو مسئول وزارت دفاع آمريكا به تازگي در قالب هيئتي از وزارت امور خارجه آمريكا به ميانمار سفر كرده اند تا در زمينه چشم انداز همكاريهاي دو كشور با مقامات رانگون مذاكره كنند. آمريكا همچنین اعلام كرده حاضر است به ميانمار اجازه دهد در سال 2013 از نزديك تمرينات نظامي مشتركي را كه آمريكا با تايلند و ديگر متحدان خود در منطقه برگزار مي كند، پيگيري كند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.