سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش عضو فراکسيون رهروان ولايت درباره ائتلاف 1+2؛

کياسري: 1+2 منجر به آشتي ملي نمي‌شود

عضو فراکسيون رهروان ولايت درباره ائتلاف مطرح شده ميان حدادعادل، ولايتي و قاليباف گفت: با توجه به متفاوت بودن نظرات و ديدگاه‌هاي موجود ميان اين افراد، ائتلاف ذکر شده منجر به آشتی ملی نمی‌شود.

سیدرمضان شجاعی کیاسری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، به اخبار منتشر شده درباره ائتلاف سه کانديداي انتخاباتي(حداد عادل، ولايتي و قاليباف) اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به متفاوت بودن نظرات و ديدگاه‌هاي موجود ميان اين افراد، ائتلاف ذکر شده منجر به آشتی ملی نمی‌شود و در نهایت همانند گذشته یکی از این افراد ساز جدایی را کوک می‌کند.

اين نماينده مجلس درباره کاندیدای مورد حمایت فراکسیون رهروان ولایت خاطر نشان کرد: رهروان ولایت هنوز وارد مصادیق نشده است.

گفتني است چندي پيش کمیته سه نفره ای با عنوان " ائتلاف ۲+۱" متشکل از "غلامعلی حدادعادل، علی اکبر ولایتی و محمد باقر قالیباف" تشکیل شد.

همچنين این سه نامزد بالقوه انتخابات ریاست جمهوری تعهد کرده اند با هم در عرصه انتخابات متحد باشند و براساس ساز و کار "نظرسنجی" یکی از این سه نفر به عنوان نامزد نهایی برگزیده شود و دو نفر دیگر به عنوان حامی و تشکیل دهنده هسته اولیه دولت احتمالی عمل کنند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: کولیوند ، قانون ، احزاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.