سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یکم تا پانزدهم دی ماه در سعدآباد ؛

نمايشگاه آثار خوشنويسي قرآنی سید مهدي درياباري

به‌مناسبت میلاد با سعادت امام موسی کاظم (ع)،سیزدهمین نمايشگاه انفرادي آثار خوشنويسي قرآنی هنرمند معاصر، سيد مهدي درياباري یکم دی ماه در مجموعه فرهنگي تاريخي سعدآباد گشایش می یابد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مجموعه سعدآباد؛ آیین گشایش این نمایشگاه با حضور سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد  اسلامی،جمعی از خوشنویسان و علاقمندان به این هنر ،رأس ساعت 15 روز جمعه يكم دی ماه در موزه هنرملل سعدآباد برگزار می شود.
لازم به ذكر است؛ مهدي دريا باري از سال 1362 خوشنويسي را زير نظر استاد حسين کاشيان آغاز و پس از آن در سال 1368 در مکتب هنرمند صاحب‌ نام کشور استاد محمد سلحشور به کسب هنر پرداخت.
 این هنرمند تاکنون نمايشگاه‌هاي جمعي وانفرادي بسياري را در کارنامه هنري خود به ثبت رسانده که از آن ميان مي‌توان به نمايشگاه قرآن کريم همدان، نمايشگاه مجموعه فرهنگي تاريخي نياوران و چندين نمايشگاه در امارات متحده عربي، پاریس و ایتالیا اشاره کرد.
وي پس از کسب درجه ممتاز خط نستعليق از انجمن خوشنويسان ايران در سال 1371 ،دوره فوق ممتاز را زير نظر استاد سلحشور با موفقيت گذراند.
گفتني است؛ نمایشگاه مذکور تا 15 دیماه در موزه هنرملل سعدآباد دایر می باشد.
علاقمندان به هنر خوشنویسی مي توانند همه روزه از ساعت 9 الي17 (به جز روزهاي دوشنبه) از این نمایشگاه  واقع در خيابان ولي عصر (عج)،خیابان شهید فلاحی  (زعفرانيه سابق)، انتهاي خيابان شهيد طاهري مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد موزه هنر ملل بازدید کنند./ص
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.