سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

پژوهش کلید و محور دانایی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر پژوهش را کلید و محور دانایی ذکر کرد و بر برنامه ریزی مناسب در حوزه پژوهش و تقویت زیرساختهای علمی تأکید کرد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، رضایی گفت: باید با راهکارهای مناسب علمی و عملی، پژوهش در دانشگاه ها و مؤسسات عالی همزمان از کنار آموزش به پژوهش اهتمام جدی شود و آموزش و پژوهش دراین راستا لازم و ملزوم یکدیگرند.

وی، خطاب به اساتید و دانشجویان تأکید کرد: امروز زمینه را برای حمایت از اساتید و دانشجویان پژوهشگر دراین دانشگاه فراهم است و دراین راستا از همه محققان و پژوهشگران انتظار داریم با اراده و توجه بیشتر به مسائل پژوهشی گامهای عملی و جدی بردارند و دراین راستا دانشگاه با تمامی امکانات در خدمت اساتید و دانشجویان فعال در حوزه پژوهش می باشد.

این مقام مسئول افزود: باید دانشگاه ها در راستای تحقق اهداف خود در حوزه پژوهشی و تحقیقاتی بهره گیری از شیوه های نوین پژوهش را به عنوان یک رویکرد اساسی در دستور کار خود قرار دهند.

رئیس شورای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر پژوهش و تحقیق را زمینه رشد و توسعه پایدار جامعه برشمرد و افزود: هر جامعه ای برای ایجاد تغییرات جدی گامهای عملی و اصولی برداشته و موفق به دستاوردهای مختلف علمی و پژوهشی شده و دانشگاهیان نیز به عنوان قشر فرهیخته نقش اساسی دراین زمینه دارند. /س

 

برچسب ها: پژوهش ، کلید ، دانایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.