سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقوي‌حسيني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

سفر هيئت‌هاي کميسيون امنيت ملي به کشورهاي مصر، سوريه ، ميانمار و ترکيه

سخنگوي کميسيون امنيت ملي وسياست خارجي مجلس گفت:کشورهاي مصر، سوريه ، ميانمار و ترکيه از جمله کشورهايي هستند که هيئت‌هايي از کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي به آن ها سفر خواهند کرد.

سيد حسين نقوي حسيني نماينده ورامين و قرچک در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران به سرانجام اعزام هيئت‌هايي از کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس به برخي کشورهاي منطقه‌اي اشاره کرد و گفت: سفر هيئت‌هاي کميسيون امنيت ملي به برخي کشورهاي منطقه با جديت در حال پيگيري است و به زودي انجام خواهد شد.

وي افزود: کشورهاي مصر، سوريه ، ميانمار و ترکيه از جمله کشورهايي هستند که هيئت‌هايي از کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي به آن ها سفر خواهند کرد.

سخنگوي کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس خاطر نشان کرد: اين کميسيون از طريق دستگاه ديپلماسي در حال رايزني و انجام مقدمات اين سفرها بوده است و اميدواريم به زودي محقق شود.

نقوي حسيني در ادامه به برخي اخبار مبني بر مخالفت ترکيه با سفر هيئتي پارلماني ايران به اين کشور اشاره کرد و گفت: تا به حال چنين موضوعي را نشنيده‌ام.

گفتني است؛ چندي پيش علاالدين بروجردي رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران از اعزام هيئت‌هاي از اين کميسيون به برخي از کشورهاي منطقه خبر داده و گفته بود کميسيون امنيت ملي در نظر دارد در راستاي تقويت ديپلماسي پارلماني هيئت‌هايي به برخي کشورها اعزام کند تا در اين راستا فعاليت داشته باشند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: سفر ، کمیسیون ، منطقه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.