سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم تودیع و معارفه معینی، ماجدی و نصیر زاده

مراسم تودیع و معارفه معینی، ماجدی و نصیر زاده بعدازظهر امروز در محل فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران ، فریدون معینی در مراسم تودیع و معارفه خود و سرپرست جدید این کمیته گفت: از تمامی همکارانم و مسئولین فدراسیون که در این مدت چهارسال مرا همراهی کرده تشکر و قدردانی می کنم.

در مدت حضور جز احترام از اعضای کمیته و مسئولین فدراسیون فوتبال چیزی ندیده و تمام تلاشم را برای انجام هر چه بهتر وظایف خود به کار گرفتم و از اینکه از میرشاد ماجدی در این کمیته استفاده خواهد شد بسیار خوشحالم و برای ایشان آروزی موفقیت می کنم.

میر شاد ماجدی نیز در این مراسم خطاب به مسئولین فدراسیون فوتبال گفت: از مسئولین فدراسیون و اعضای هیات رئیسه به خاطر اعتمادشان تشکر می کنم و از معینی رخصت می خواهم تا فعالیت خود را در این کمیته آغاز کنم.

برنامه های خود را به صورت مکتوب ارائه خواهم کرد و امیدوار هستم با حمایتهای مسئولین بتوانم با برنامه محوری در راستای برنامه پیشین کمیته جوانان قدم بردارم.

هوشنگ نصیرزاده در این جلسه گفت: باید ذهنیتمان را نسبت به آئی نامه ها تغییر دهیم.پایه  و اساس تغییر در فوتبال تغییر قوانین، مقررات  و آئین نامه ها است و استفاده از آئین نامه های دقیق و به روز شدن آن در جهت پیشرفت فوتبال ملی و باشگاهی از برنامه های کمیته تدوین و مقررات آئین نامه است تا شاهد رشد و گسترش فوتبال باشیم./با
برچسب ها: تودیع ، معارفه ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.