سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از اضهار نظر فتح ا... زاده درباره ورزشگاه درود؛

آیت ا... زاده:نظر استقلالی ها برای خودشان محترم است/ هواداران امنیت بازی را مهیا می کنند.

پس از آنکه فتح ا... زاده از آماده نبودن ورزشگاه درود ابراز نارضایتی کردآیت ا... زاده نسبت به آماده بودن ورزشگاه برای میزبانی جام حذفی اطمینان قطعی داد.

حسین آیت ا... زاده مدیر عامل فوتبال گهردرود لرستان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: اگر ورزشگاه درود لرستان آماده نبود شورای تامین استان و ناظران فدراسیون فوتبال آن را تایید نمی کردند.

آیت ا... زاده در ادامه بیان داشت: مسئولان استقلال فقط ذهنیت خودشان را در مورد نا آماده بودن ورزشگاه درود مطرح کردند شورای تامین و مسئولان سازمان لیگ تصمیم گرفتند که این بازی در درود برگزار شود و استقلالی ها هم حق اعتراض ندارند.

آیت ا... زاده بیان داشت: تماشاگران درود لرستان می خواهند بازی تیمشان در شهرستان برگزار شود مسئولان فوتبال باید این اجازه را به همه تیم ها بدهند که بازیهایشان را در خانه انجام دهند.

وی درباره شایعه برگزاری مسابقه در خرم آباد گفت: برخی از افراد خواب نما شده اند مسابقه جام حذفی با استقلال راس ساعت 13:30 در ورزشگاه درود لرستان انجام می شود.

وی تصریح کرد: نظر استقلالی ها برای خودشان محترم است و ورزشگاه درود لرستان نسبت به ورزشگاه های دستغیب شیراز و شهرداری یاسوج خیلی بهتر است.

وی تصریح کرد: هوادران درودی به بهترین شکل امنیت بازی را مهیا خواهند کرد فتح ا... زاده مدیر عامل باشگاه استقلال در مورد هوادارن دورودی طوری صحبت کرده است مثل اینکه امنیت در بازی نخواهد بود در حالی که هواداران تلاش زیادی برای بهتر برگزار شدن جام حذفی انجام دادند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مردم درود منتظر حضور استقلالی ها در شهرستان هستند تا با دسته گل به استقبال آنها بروند و مطمئن باشند که هیچ اتفاقی در بازی نخواهد افتاد./با

 

برچسب ها: اماده ، حذفی ، ورزشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.