به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، لشگری رئیس جامعه متخصصین کفش کشور در این مراسم گفت : برند دار شدن هر محصول به آن کالا هویت و اعتبار می دهد و بیانگر عقبه تحقیقی و پژوهشی آن است.
برند سازی برای نخستین بار است که در صنعت کفش ماشینی اجرا شده است وکارشناسان پیش بینی کرده اند این طرح می تواند در صنعت کفش ماشینی تحول ایجاد کند.
خاکی رئیس اتاق بازرگانی استان قم هم داشتن برند در محصولات مختلف را برای حضور در بازارهای داخلی و خارجی مهم توصیف کرد و گفت: هم اکنون برند نایک با درآمد سالانه 3 تا 4 میلیارد دلار بیشترین درآمد را در حوزه صنعت کفش جهان به خوداختصاص داده است.
فرشچی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان نیز با اشاره به تولیدسالانه 80 میلیون جفت کفش و دمپایی و صادرات سالیانه 85 میلیون دلار کفش از استان به کشورهای هدف خاطر نشان کرد : این برند سازی افزایش درآمد صادراتی و حضور بیشتر در بازارهای جهانی را به دنبال خواهد داشت./س