سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع معضل نقاط آبگیر معابر منطقه 4

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 4 گفت: با اقدامات صورت گرفته در سطح منطقه 4 و با توجه به بارش های اخیر برف، مشکلی در خصوص آبگرفتگی در سطح معابر مشاهده نشد.

 
بهمن محبوبی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ضمن بیان این مطلب افزود: در طرح بهسازی و مناسب سازی جداول،انهار و کانال ها،بیش از 70 مورد اطلاح هندسی و رفع مشکلات نقاط آبگیر در سطح منطقه عملیاتی و به بهره برداری رسید.
معاون فنی و عمران منطقه 4 ادامه داد: در راستای اجرای این طرح،ترمیم نهر، جدول و کفپوش به همراه احداث نهر عرضی و کف کشی و اصلاح هندسی انهار محدوده ناحیه 1 واقع درخیابان های استاد حسن بنا و بنی هاشم و در ناحیه 2 رمپ بزرگراه های امام علی(ع) وشهید زین الدین شرقی که جزء معابر شاخص است،اجرا شد.
محبوبی در ادامه به رفع این معضلات در دیگر نواحی اشاره و خاطر نشان کرد: در این طرح نقاط آبگیر خیابان های مبارکی و گلزار شرقی،خیابان آیت چهار راه سرسبز و میدان های 68 و 56 و 57،کف کشی های خیابان های سجده ایی و خیری،خیابان 131 و خیابان های شریعتی و اسفندانی،خیابان های والاتیان و سراج،خیابان سازمان آب و سایت برف روبی بزرگراه شهید بابایی و در خیابان های شهید رجایی و 246 و 244 در سایر نواحی شناسایی و مشکلات آنها رفع شد./ل
برچسب ها: معضل ، نقاط ، آبگیر ، معابر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.