سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو هيئت رئيسه کميسيون بهداشت مطرح كرد

تقاضاي کميسيون بهداشت به دولت براي ارائه بودجه منصفانه به وزارت بهداشت

عضو هيئت رئيسه کميسيون بهداشت و درمان گفت: اعضاي کميسيون بهداشت و درمان اميدوار هستند دولت بودجه‌اي عالمانه براي سال 92 براي وزارت بهداشت و درمان تعيين کند و کسري بودجه معوقه سال گذشته اين سازمان نيز برطرف شود.

احمد آريايي‌نژاد نماينده مردم همدان و ملاير در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران،در ارتباط با افزايش نرخ سرطان در کشورمان و برنامه پارلمان در اين خصوص گفت: در برنامه پنجم توسعه نظارت بر مواد خوراکي و طريقه صحيح زندگي در برنامه بهارستان‌ نشينان جهت تقدم پيشگيري از بيمارياست.

وي تغيير در سبك خوراك و شيوه صحيح زندگي را اولويت مردم دانست و تصريح کرد: براي دستيابي راحت‌تر و به‌هنگام در اهداف بلندمدت قانون پنجم توسعه لزوم تغيير سبک زندگي الزامي است.
 
عضو هيئت‌رئيسه کميسيون بهداشت و درمان پيشگيري را مقدم بر درمان دانست و اظهار داشت: ميزان سم‌سنجي در کالا و خوراکي که در اختيار مردم قرار مي‌گيرد و کاهش اثرات گازهاي گلخانه‌اي در کشت محصولات به سلامت آنها كمك مقتضي مي‌كند.

آريايي‌نژاد در پايان خاطر نشان کرد: اعضاي کميسيون بهداشت و درمان اميدوار است دولت بودجه‌اي عالمانه  براي سال 92 براي وزارت بهداشت و درمان تعيين کند و کسري بودجه معوقه سال گذشته اين سازمان نيز برطرف شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: بهداشت ، کمیسیون ، بودجه ، معوقه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.