سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بنا به پرســش بيننده هاي دريچه؛

نسخه 7.8 ويندوز فون فعلا آپديت نمي شود

نوکيا تاييد کرده است که فعلا امکان به روز کردن نسخه ي ويندوز فون 7.8 براي دارندگان نوکيا لوميا وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار دريچه ي فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ ويندوز فون سيستم عامل آخرين نسل از تلفن هاي نوکيا چند وقتي هست که وارد بازار شده و بيشترين هدف نوکيا از استفاده از اين سيستم عامل براي تلفن هاي خود جا نماندن از چرخه ي رقابت در اسمارت فون ها بوده، اما با اين حال در بسياري از مواقع نتوانسته کاربران خود را راضي نگه دارد.


گلايه ها از ويندوزفون نوکيا:

کاربران در بسياري از مواقع از کامل نبودن فروشگاه مجازي اين سيستم عامل گله مند بودند با اين وجود مي توان گفت که به دليل جديد بودن اين سيستم عامل چنين مشکلاتي طبيعي است و مايکروسافت بارها گفته است که با گذاشتن امتيازايات ويژه براي برنامه نويسان آنها را به درست کردن برنامه براي ويندوز فون تشويق مي کند.

اما عدم به روز رساني مناسب در زمان تعيين شده از قبل ، مشکلي جديدي است که به تازگي دارندگان ويندوز فون با آن روبرو شده اند.

طبق آخرين برنامه ريزي هاي انجام شده توسط شرکت نوکيا قرار بود در اوايل سال 2013 امکان به روز رساني ويندوز فون 7.8 براي دارندگان تلفن هاي ويندوزي به وجود بيايد اما نوکيا به تازگي اعلام کرده که تغيراتي در زمان به روز رساني اين سيستم عامل به وجود آمده است.

با اين وجود دارندگان تلفن هاي ويندوزي چند ماهي ديگر بايد منتظر بمانند تا به توانند بر روي تلفن خود نسخه ي به روز شده ي اين سيستم عامل را تجربه کنند.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.