سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

پایان تعمیرات موفقیت آمیز میدان گازی نار و کنگان

با تلاش متخصصان داخلی ، مراحل کامل تعمیرات اساسی در میدان گازی نار و کنگان با موفقیت پایان یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی گفت : این تعمیرات شامل تعویض بیش از 15 هزار کیلومتر از خطوط لوله میادین گازی نار وکنگان شرکت بهره برداری زاگرس جنوبی ، تعمیر توربین های ایستگاه تقویت فشار گاز نار و تعمیر 30 کیلومتر خط لوله است که با اتکا به توان جوانان متخصص ایران پس از 5 ماه با موفقیت پایان یافت .
احمد سراجی افزود:میادین نار و کنگان با حجم گاز درجایی معادل یک هزار و 185 میلیارد متر مکعب، عمده تولید شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی را به خود اختصاص داده اند .
به گفته وی، خطوط لوله تعمیر شده منطقه نار و کنگان در سال جاری شامل 6 هزار و 693 متر خط لوله 8 اینچ، سه هزار و 457 متر خط لوله 10 اینچ بوده است.
در مجموع این تعمیرات تاکنون بیش از 3 و 2 دهم کیلومتر خط لوله در منطقه نار و کنگان تعویض شده است و حدود 79 کیلومتر خط لوله نیز در جریان تعمیرات قرار گرفته است.
میدان گازی کنگان در ناحیه 160 کیلومتری جنوب شرقی بوشهر و در نزدیکی شهر کنگان واقع شده است و در زمره بزرگترین میادین گازی خاورمیانه قرار دارد؛ میدان گازی نار نیز در مجاورت میدان کنگان و در نزدیکی شهر جم در استان بوشهر واقع شده است./س

برچسب ها: تعمیرات ، میدان ، گازی ، کنگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.