سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

دانشجوی دانشگاه آزاد همدان به عنوان پژوهشگر برتر معرفی شد

دانشجوی دکترای رشته علم اطلاعات و دانش­شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، در یازدهمین گردهمایی پژوهشگران سازمان صدا و سیما به عنوان پژوهشگر برتر این سازمان انتخاب شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  عیسی زارعی، دانشجوی رشته علم اطلاعات و دانش­شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان که هم‌اکنون مدیریت آرشیو و کتابخانه مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیمای مرکز قم را بر عهده دارد، در یازدهمین گردهمایی پژوهشگران سازمان صدا و سیما به عنوان پژوهشگر برتر این سازمان در سال 1391 انتخاب شد.

وی که از پایان‌نامه کارشناسی ارشد خود با عنوان «ارزیابی عملکرد اداره کل آرشیوها و کتابخانه­های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بر اساس الگوی تعالی سازمانی EFQM»، در سال 1389 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان دفاع کرده است هم اکنون به عنوان دانشجوی دوره دکتری در واحد همدان در رشته علم اطلاعات و دانش­شناسی مشغول به تحصیل است.

وی فعالیت‌هایی همچون، عضو هیئت‌مدیره و مسئول کمیته تاریخ شفاهی انجمن کتابداری و اطلاع­رسانی استان قم، همکاری، داوری و چکیده­نویسی مقالات مجله کودک، نوجوان و رسانه، نمایه­سازی کتاب­های مختلف و همکاری با گروه نمایه­سازی بنیاد بین­المللی علوم وحیانی اسراء را در کارنامه عملی خود دارد.

تألیف یک کتاب، 11 مقاله علمی و پژوهشی نیز بخشی از کارنامه علمی این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی همدان است./ج1

برچسب ها: همدان ، پژوهشگر ، کتابخانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.