سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صحن علني مجلس؛

تابش: بايد حق پاسخگويي به هاشمي در مجلس داده شود/ باهنر: به شما توهين نشده كه پيگيري مي‌كنيد

محمدرضا باهنر در پاسخ به این سوال نماینده اصلاح‌طلب که پرسید آیا هیئت رئیسه موضوع توهین به هاشمی رفسنجانی را بررسی خواهد کرد، گفت: به شما توهين نشده كه پيگيري مي‌كنيد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، محمدرضا تابش نماینده اردکان در جلسه علنی امروز چهارشنبه 29 آذر ماه در تذکری به هیئت رئیسه گفت: با استناد به ماده 78 آیین نامه داخلی مجلس چنانچه نماینده‌ای به کسی هتک حرمت کند شخص مذکور می‌تواند با ارسال نامه‌ای مکتوب به هیئت رئیسه موضوع را پیگیری و به آن رسیدگی کند.

وی افزود: در مباحث مطرح شده صحن علنی روز گذشته، مواردی ذکر شده است که باید پیگیری شود.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس اظهار داشت: آیت‌الله رفسنجانی موثر در پیروزی انقلاب اسلامی و معتمد امام (ره) بوده و جز چهار شخصیت حقوقی برجسته کشور به شمار می رود بنابراین آیا هیئت رئیسه اجازه خواهد داد که به این موضوع رسیدگی شود.

وی تصریح کرد: بنده در زمان ریاست هاشمی هیچ گونه مسئولیتی نداشتم ولی وزرا استانداران و نمایندگانی که در دولت هاشمی بودند هم اکنون همکار ما هستند که خواهان پیگیری این موضوع می‌باشند.

در ادامه این جلسه محمدرضا باهنر که ریاست جلسه را برعهده داشت، گفت:  به شما توهين نشده كه پيگيري مي‌كنيد.

وي افزود: اگر در صحن علنی به شخصی توهین شود شخص مذکور می‌تواند با ارسال نامه‌ای به هیئت رئیسه رسیدگی کند و هیئت رئیسه نیز طبق آیین نامه داخلی مجلس به توصیه امام(ره) موضوع را مورد بررسی قرار دهد.

رئيس جلسه خاطرنشان كرد:  تا به حال هیچ گونه نامه‌ای ارسال نشده و وقتی نامه‌ای ارسال نشده است هیئت رئیسه که نباید موضوع را بررسی کند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: توهین ، نامه ، هاشمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.