سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصطفوی: مدیران ورزش ما از فیفا می ترسند و در کار فوتبال دخالت نمی کنند/آیت الهی در انتخابات هیات فوتبال تقلب کرده و باید سلب صلاحیت شود

رئیس سابق فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: به نظر می رسد که اعضای مجمع فدراسیون فوتبال از برگزاری مجمع فوق العاده منصرف شده اند اما هر نیازی یک راهکاری دارد.

 داریوش مصطفوی رئیس سابق فدراسیون فوتبال کشورمان  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:  طی روزهای گذشته بحث برگزاری  مجمع فوق العاده  فدراسیون فوتبال  جهت بر کناری  یا قبول استعفای کفاشیان مطرح شده بود اما با مصاحبه هایی که از آقایان منتشر شده به نظر می رسد که از برگزاری  مجمع فوق العاده فدراسیون فوتبال منصرف شده اند البته  هر نیازی یک راهکاری دارد واینطور نیست که کل دستگاه ورزش کشور را از برخورد فیفا بترسانیم فیفا می گوید که دولت در کار فدراسیون دخالت نکند اما وقتی 75  میلیون نفر ناراضی و ناراحت هستند ،  راهکاری برای خروج از وضعیت فعلی هست.

اعضاي مجمع بايد آقايان را استيضاح کنند
 
وی افزود:  اگر قرار است تغییرات ایجاد شود،  باید از درون هیات رئیسه  و مجمع همه چیز آغاز شود به هر حال  برخی از آنها فوتبالی هستند و با توجه به اینکه تیم های ملی ما به روحیه و شادابی مردم ضرر وارد کرده اند،  به عنوان نماینده باشگاه ها تقاضای استیضاح کنند اعضای مجمع و نماینده هیات ها باید این کار را بکنند و تقاضای استیضاح را مطرح کنند.

اتحاديه بايد به فيفا نامه بزند

وی افزود:  اگر اتحادیه باشگاه ها یک اتحادیه ملی با شد و رئیس  و دبیر آن چشم به منافع فوتبال نداشته باشند خیلی راحت  به عنوان نماینده  باشگاه ها طی نامه ای نابسامانی های فوتبال ایران را می توانند به فیفا توضیح  بدهد اینطور نیست که هرچه فدراسیون  فوتبال ما  بگوید،  فیفا هم قبول کند.

شاهکار فوتبال در تيم غرب آسيا ار ديديم
 
وی در ادامه گفت:  شاهکار فدراسیون فوتبال را در تیم ملی "ب"  کشورمان هم دیدیم  تیم ملی "ب"  قرار است در آینده از کیان  فوتبال ما دفاع کند اما عملکرد تیم ما را در مسابقات غرب آسیا دیدید که حتی نتوانستند از گروهشان  صعود کنند و به راحتی حذف شدند.

سرنخ فوتبال آيت الهي و نبي هستند

 رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران  اظهار داشت:  کل فوتبال ما یک نخ شده که سر این نخ آیت اللهی و نبی هستند و ته آن اتحادیه باشگاه ها و وسط این نخ مدیران عامل باشگاه ها هستند که اصلا فوتبالی نیستند و با این شرایط فکر می کنید فوتبال  ما به کجا می رسد؟  آدم ها یی که در فوتبال ما هستند  مدیریت فوتبال را نمی دانند ضمن اینکه با پول دولت تامین می شوند و درآمد زایی ندارند فکر می کنید با این شرایط فوتبال ما به کجا می رسد؟

چرا از آيت الهي سلب مسئوليت نمي شود

 وی افزود:  با شرایط موجود  معلوم است که مدیران فوتبال ما نمی خواهند این جریان را تغییر کند مسئولان ورزش ما به خاطر فیفا می ترسند در کار فوتبال دخالت کنند مگر مدیر کل ورزش استان فارس اعلام نکرد که در انتخابات هیات فوتبال استان فارس تقلب شده، پس چرا به مراجع قضایی اعلام نمی شود تا از رئیس هیات فوتبال  استان فارس که نایب رئیس اول فدراسیون است سلب صلاحیت شود؟ اگر در این زمینه تخلف شده باید رسیدگی شود.
وی افزود:  مدیر کل ورزش استان فارس با شجاعت اعلام کرده که در انتخابات هیات فوتبال آن استان تقلب شده اما نتیجه این شفاف سازی چه شد؟  نتیجه آن تخلف بزرگ همین آدم هایی هستند که امروز در فوتبال ما سر کار هستند و صدای کسی هم در نمی آید و به این مسائل  رسیدگی نمی کنند.

افرادي که در فدراسيون فعاليت مي کنند فوتبالي نيستند

مصطفوی در پایان گفت: آینده فوتبال  ما همان چیزی می شود که در 6 سال گذشته بوده و هیچ اتفاق خاصی نخواهد افتاد چرا که هیچ نقطه امیدی در پیشرفت فوتبال ایران نداریم مردم به این ورزش امید دارند چرا که فوتبال غرور ملی در سطح  دنیا  ما ایجاد می کند من با این وضعیت به آینده فوتبال ایران خوشبین نسیتم و از روزی که  این گروه آمدند،  امیدوار نبودم چون اینها یعنی افرادی که امروز به فدراسیون ما مدیریت می کنند،  فوتبالی نیستند./با

برچسب ها: آیت ، فدراسیون ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.