سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آرش میراسماعیلی:

حرف های زیادی برای گفتن دارم اما سکوت کرده ام

نائب رئیس فدراسیون جودو گفت: اگر بخواهم جواب بعضی تخریب ها را بدهم خیلی حرف ها برای گفتن دارم.

آرش میراسماعیلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: متأسفانه در مقطعی هستیم که خیلی ها قصد تخریب فدراسیون جودو را دارند و حرف هایی را می زنند که فقط باعث سند سازی علیه فدراسیون می شود من به همه آنها می گویم که ما هم می توانیم این کار را انجام دهیم فقط حفظ آبرو می کنیم.

وی ادامه داد: هدف اصلی ما، اتحاد و همدلی است من به همه آنهایی که به جودو کمک می کنند احترام قائلم اما اگر واقعاً دلسوز اين رشته هستند پس درست انتقاد کنند من مخالف انتقاد نیستم اما اگر نقدی صورت می گیرد باید کارشناسی باشد.

میراسماعیلی خاطرنشان کرد: این جمله را می توان درباره آنهایی مطرح کرد که اگر دین ندارید، آزاده باشید برخی فقط در فکر حاشیه سازی هستند اما به آنها می گویم که یک بار عملکرد های ما را دیده اید؟ اگر از نظر فنی من جوابگوی همه انتقادها هستم اما با تخریب مخالفم.

مدیر تیم های ملی کشورمان درباره عملکرد های فدراسیون جودو تصریح کرد: ما مسابقات مختلفی را در رده های سنی مختلف برگزار کرده ایم در این شرایط سخت اقتصادی اردوی برون مرزی داشتیم و مدت دو هفته جودوکارانمان را به تونس فرستادیم ضمن اینکه بعد از مساباقت قهرمانی کشور این به صورت یک قانون درآمده است که مسابقات قهرمانی کشور را ملاک اردوها قرار داده ایم و از نفرات اول تا سوم هر وزن در اردوها دعوت کردیم، بزرگسالان ما اکنون در ایران در اردو و مشغول تمرین هستند و معمولاً روزی 2 نوبت و گاهی نیز 3 نوبت به تمرین می پردازند 15 تا 28 اسفند نیز اردوی مشترکی در ایران برگزار می شود که تاکنون حضور تونس و الجزایر قطعی شده است.

میراسماعیلی از مسابقات پیش روی جودو کاران گفت: رقابت های گرجستان جایزه بزرگ مسابقاتی هستند که جودوکاران ایران در آن حضور خواهند یافت، ضمن اینکه اردیبهشت ماه سال آینده مسابقات قهرمانی آسیا را داریم که بسیار برای ما اهمیت دارد و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا در این مسابقات حساس عملکرد قابل قبولی داشته باشیم در واقع فدراسیون جودو روال طبیعی خود را می پیماید.

نائب رئیس فدراسیون جودو بار دیگر تأکید کرد: وقتی یک دوره مدیریتی عوض می شود و تغییری صورت می گیرد به طور حتم کسانی که کنار گذاشته شده اند نظر مثبتی نخواهند داشت اما از این بین افرادی سودجو و منفعت طلب وجود دارند که به دنبال منافع شخصی خودشان هستند در این مقطع حساس باید شأن جودو را حفظ کرد این درست نیست که هر کسی بخواهد بدون دلیل و مدرک صحبت هایی را بیان کند و علیه فدراسیون جودو مطالبی خلاف واقع مطرح کند، این صحبت ها فقط علیه فدراسیون جودو سند سازی می کند بدون اینکه اساسی داشته باشد./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.