سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

جلسه مجمع نمایندگان استان‌های شمال غرب کشور

نماینده مردم اردبیل در مجلس از نشست ویژه مجمع نمایندگان استان‌های شمال غرب کشور در مورد واریز نشدن اعتبارات عمرانی به این استان‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / کمال‌الدین پیرموذن ضمن اظهار تأسف از میزان تخصیص اعتبارات عمرانی به پروژه‌های سراسر کشور، گفت: این اعتبارات زیر ۲۰ درصد تا پایان سال تخصیص خواهد یافت و در این جهت مجلس تحرکاتی خواهد داشت.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر وسرعین در مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر که مجمع نمایندگان چهار استان شمال غرب کشور به علت تخصیص دیرهنگام اعتبارات به استان‌های زنجان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر واریز دیرهنگام اعتبارات عمرانی مسائلی همچون توسعه ارتباطات استان‌های مرزی با کشورهای همسایه از جمله آذربایجان و ترکیه مطرح خواهد شد.

پیرموذن تصریح کرد: پیش از این پیمانکاران راغب به قبول پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی بودند ولی به این علت که پولی به پیمانکاران در حال کار پرداخت نمی‌شود پیمانکاران راغب به قبول مسئولیت پروژه‌ها نیستند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس یادآور شد: متأسفانه با اعتباراتی که امسال به حوزه‌های مختلف کشور اختصاص می‌یابد هیچ‌ یک از پروژه‌ها و طرح‌های پیش بینی شده در بودجه و برنامه‌های توسعه کشور محقق نخواهد شد./س

برچسب ها: اردبیل ، جلسه ، مجمع ، نمایندگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.