سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پورمختار:

شکايتي از مجلس و دفتر هاشمي‌رفسنجاني به کميسيون اصل 90 ارجاء نشده است

رئيس كميسيون اصل 90 مجلس، به صورت رسمي از ارسال نامه‌اي از دفتر هاشمي رفسنجاني به مجلس و نهايتا ارسال آن به کميسيون اصل 90 خبري دريافت نکرده‌ام.

محمدعلي پور‌مختار نماينده مردم کبودرآهنگ،بهار و لالجين در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با بيان‌اينکه به صورت رسمي از دريافت نامه‌اي از دفتر هاشمي رفسنجاني به مجلس و نهايتا ارسال آن به کميسيون اصل 90 خبري دريافت نکرده‌ام،گفت: در صورت ارسال شکايت هاشمي‌رفسنجاني از نماينده تهران به مجلس شوراي اسلامي اگر شکايت فوق به کميسيون اصل 90 ارسال شود، اين کميسيون رسيدگي به آن را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

رئيس کميسيون اصل 90 در ادامه با بيان اينکه جايگاه تريبون مجلس مقدس‌تر و بالاتر از بحث‌هايي است که روز گذشته در نطق نماينده مردم تهران مطرح شد، افزود: در جايي که مقام معظم رهبري بر وحدت و همدلي تاکيدکرده‌اند بايد همه به شعارهايي که مي‌دهيم پايبند باشيم.

پورمختار با اشاره به شرايط امروز که وحدت و همدلي بيشتري را مي‌طلبد، اظهار داشت: درهر صورت قوه قضاييه رسيدگي به پرونده مهدي هاشمي را در دستور کار خود دارد و قطعا نيز برخورد لازم انجام خواهد شد، لذا طرح اين مطالب به شکلي که عنوان شد به صلاح نبوده است.

گفتني است؛ حجت‌الاسلام حميد رسايي، نماينده مردم تهران در نطق ميان دستور خود در جلسه علني روز گذشته(سه‌شنبه) بهارستان، با بيان اينکه دستگاه قضايي و امنيتي کشور زير فشار يک خانواده اختاپوسي بوده است، به اتهامات مهدي هاشمي اشاره کرد و گفت: 13 عنوان اتهامي در پرونده مهدي هاشمي وجود دارد و اين در حالي است که برخي تلاش مي‌کنند پرونده مهدي هاشمي را به ابعاد سياسي آن منحصر کنند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: کمیسیون ، شکایت ، هاشمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.