سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

انتقاد از مذاکره پنهانی برخی با بازیکنان صبا

سرپرست باشگاه صبای قم از مذاکره پنهانی برخی باشگاه‌های لیگ برتری با بازیکنان شاخص تیم فوتبال صبای قم انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، محمدرضا کشوری‌فرد اظهار داشت: این دور از انصاف است که ما در فضای حساس نقل و انتقالات لیگ برتر از طریق قانونی و حفظ احترام بازیکنان و باشگاه‌های آنها به دنبال جذب مهره‌های موردنظر خود باشیم، اما برخی باشگاه‌ها به راحتی بازیکنان ما را وسوسه می‌کنند.

وی با ابراز نارحتی از اینکه باشگاه پرسپولیس بدون هماهنگی با باشگاه صبای قم باب مذاکره را با سه مهره کلیدی این تیم باز کرده است، افزود: به جای اینکه به تیمی مانند صبا که امسال نماینده و اعتبار فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا است کمک کنند، سعی می‌کنند به ما ضربه زده و تیم ما را تضعیف کنند.

کشوری‌فرد اظهار داشت: میلاد نوری، دیوید ویکوم و فرید کریمی سه بازیکن شاخص تیم صبای قم (پرسپولیسی‌ها با آنها مخفیانه مذاکره کردند) هستند که ما صد در صد در نیم فصل دوم لیگ برتر به آنها نیاز داریم و حتی این بازیکنان با صبا قرارداد دارند، اما پرسپولیس بدون دلیل و هماهنگی باشگاه، به آنها پیشنهاد داده است .

تیم فوتبال صبای قم در نخستین بازی با حضور کشوری فرد به عنوان سرپرست جدید این باشگاه ، فردا در جام حذفی به مصاف ابومسلم مشهد می‌رود./س

برچسب ها: قم ، صبا ، پرسپولیس ، مذاکره ، مخفیانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.