سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

کشاورزان نقش محوری در تولید دارند

فرماندار پلدشت گفت: کشاورزان نقش محوری در تولید محصولات کشاورزی دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، جبار طالبی در بازدید از روستاهای دایلان کندی و قلیش لانمیش ضمن دیدار با مردم این دو روستا، اظهار داشت: دولت در سال‌های اخیر خدمات زیادی به روستاها ارائه کرده است.

فرماندار پلدشت با تاکید بر خدمت رسانی بیش‌تر به مناطق محروم، تصریح کرد: خدمت رسانی به مناطق محروم مورد تاکید دولت و مسئولان استانی قرار دارد.

طالبی مردم روستا را مردمی فهمیم عنوان کرد و افزود: روستاییان در طول سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی در دفاع از ارزش‌های اسلامی ثابت قدم بودند و پس از پیروزی انقلاب نیز در حفظ و تداوم وحدت نقش بی بدیلی را ایفا کردند.

وی با تاکید بر حفظ وحدت و انسجام اسلامی، اعلام کرد: روستاییان نقش محوری در تولید دارند.

طالبی با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، گفت: نمونه بارز تولید ملی را در بخش کشاورزی می‌توان مشاهده کرد که در این راه کشاورزان از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌گیرند.

وی با تاکید بر استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری، بیان داشت: بالا بردن راندمان آبیاری از طریق استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری و کشت می‌تواند امکان‌پذیر شود.

فرماندار پلدشت تاکید کرد: استفاده از ظرفیت‌های موجود در راستای افزایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی نیز می‌توان گام موثری در افزایش میزان تولیدات این بخش داشته باشد.

روستای دایلان کندی دارای 250 خانوار بوده و یک هزار و 132 نفر جمعیت در آن ساکن هستند.

روستای قلیش لانمیش نیز دارای 264 خانوار با جمعیت 1036 نفر است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.