سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرسپولیس، غریبه با نایب قهرمانی

تیم پرسپولیس تهران که در حال حاضر با 21 امتیاز در رتبه دوازدهم جدول قرار گرفته است در هیچ دوره ای از لیگ برتر موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  پرسپولیس تهران امسال در یکی از بدترین فصل های خود در لیگ برتر است سرخپوشان پایتخت در حال حاضر در نیم فصل  اول رقابت های لیگ دوازدهم در رتبه دوازدهم قرار گرفته اند.
 
جایگاهی که در فصل قبل نیز کسب کرده بود و در میان تماشاگران با انتقادات بسیار زیادی مواجه شده بود.
پرسپولیس در سال های اخیر با حواشی زیادی دست و پنجه نرم کرده بود حواشی که به مدیریت،‌ جذب مهره ها، مشکلات مالی و.... باز می گشت.
 
سرخپوشان پایتخت که روزگاری از مدعیان اصلی قهرمانی بوده اند  آماری جالب توجه دارند آن ها درهیچ دوره ای  از لیگ برتر نتوانسته اند به عنوان نائب قهرمانی دست پیدا کنند عنوانی که پس از قهرمانی قرار داد ویکی از فاکتور های مشهود در تیم های موفق است.

*** نائب قهرمانی دوره های لیگ به جای پرسپولیس

 در دوره های مختلف لیگ که پرسپولیس خودش به عنوان قهرمانی در جدول مطرح شده بود برخی تیم های دیگر به عنوان نائب قهرمانی رسیدند جایگاهی که انتظار می رفت اگر پرسپولیس  به صدر نرسیده در آن جای بگیرد.

در دوره اول  لیگ برتر که پرسپولیس خودش قهرمان شد در دوره دوم لیگ برتر پرسپولیس نه تنها به قهرمانی نرسید بلکه عنوان نایب قهرمانی  را نیز به پاس تهران داد و خودش سوم شد در سومین دوره از لیگ برتر پرسپولیس ها افت زیادی داشتند و نه قهرمان و نه نائب قهرمان شدند بلکه در جایگاه پنجم جدول قرار گرفتند در چهارمین دوره از لیگ برتر پرسپولیس باز هم نائب قهرمانی را از دست داد و چهارم جدول شد و دراین دوره از لیگ تیم فولاد خوزستان با ملوان  فرانچیچ به قهرمانی رسیده بود در پنجمین دوره از لیگ برتر پرسپولیس دوباره نه قهرمان شد و نه نائب قهرمان شدند بلکه درجایگاه پنجم جدول قرار گرفتند.

درچهارمین دوره از لیگ برتر پرسپولیس باز هم نائب قهرمانی  را ازدست داد وچهارم جدول شد در این دوره از لیگ تیم فولاد خوزستان با ملادن فرانچیچ به قهرمانی رسیده بود در پنجمین دوره از لیگ برتر پرسپولیس دوباره نه قهرمان شد و نه نائب قهرمان سرخپوشان در این دوره به رتبه نه چندان خوب نهمی  جدول رضایت دادند.
 
در لیگ برتر ششم در حالی که سایپا با علی دایی به عنوان قهرمانی رسید،‌ پرسپولیسی ها دوباره رتبه دوم را از دست دادند و سوم جدول شدند.

در هفتمین دوره از لیگ پرسپولیس قهرمان شدند و در لیگ برتر هشتم پرسپولیس دوباره هم  با  صدر جدول و هم با قهرمانی  فاصله زیادی داشت سرخپوشان در این دوره به رتبه پنجم جدول رضایت دارند.
 
در نهمین دوره از لیگ برتر سپاهان قهرمان شد و پرسپولیس  به رتبه چهارمی جدول رسید و در دهمین دوره از لیگ برتر، با قهرمانی سپاهان،‌ پرسپولیس نیز دوباره چهارم شد.

در لیگ برتر سال گذشته نیز پرسپولیس ها دربدترین نتیجه خود به رتبه دوازدهمی رضایت دادند تا طلسم عدم نائب قهرمانی را هم چنان پا برجا نگه دارند./


برچسب ها: نایب ، قهرمانی ، پرسپولیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.