سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گروههاي مسلح تروريست در اطراف اردوگاه يرموک در محاصره ارتش سوريه

ارتش سوريه گروههاي مسلح تروريست را در اطراف اردوگاه يرموک محاصره کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني العالم؛ در گيري در اردوگاه آوارگان فلسطيني يرموک همچنان ادامه دارد و ارتش سوريه آماده ورود به داخل اردوگاه است تا منطقه را از وجود گروههاي تروريستي پاکسازي کند .
وي خاطر نشان کرد: ارتش سوريه در ريف دمشق به تعقيب و گريز گروههاي مسلح تروريست پرداخت و توانست گروهي از اين افراد را در مزارع حرستا و دوما به هلاکت برساند.
همچنين يگانهاي ويژه ارتش سوريه در بيت سهم توانستند شماري از گروههاي مسلح را نابود کنند که در بين آنها نام «اسعد حمزه» يکي از فرماندهان گروه موسوم به مرزداران شام به چشم مي خورد .  
مازن سلمو خبرنگار اين شبکه گفت: اردوگاه يرموک جنوب پايتخت دمشق همچنان صحنه درگيري شديد ميان کميته هاي مردمي با گروههاي مسلح تروريست است .
وي افزود: ارتش سوريه تمام اطراف ورودي اردوگاه يرموک را محاصره کرده   و مانع فرار گروههاي مسلح تروريست به خارج از اردوگاه شده است.
يک سرباز ارتش سوريه گفت: شرايط امنيتي در اطراف يرموک تحت کنترل ارتش است.
يکي ديگر از نيروهاي مردمي هم به اين شبکه گفت :به حول و قوه الهي اردوگاه را از دست باندهاي تروريست و جنايتکار آزاد مي کنيم ما براي کمک به آواره گان فلسطيني در اين ارودگاه آمده ايم چرا که مشکل آنها مشکل سوري‌ها نيز است.        
خبرنگار اين شبکه افزود : نبرد سختي در اين منطقه در ميان گروههاي مسلح با کميته هاي مردمي در جريان است و دو طرف با آر پي جي و گلوله هاي خمپاره يکديگر را هدف قرار مي‌دهند.
وي اظهار داشت:‌برخي آوارگان فلسطيني نيز به سرعت در حال خروج از منطقه درگير هستند.
 گروههاي فلسطيني تاکيد کردند گروههاي مسلح تروريست مسئول حملات  به اردوگاه يرموک هستند و با اين کار خود مي خواهند ساکنان اردوگاه را با خود در بحران سوريه شريک کنند.
جمعه عبد الله از رهبران فلسطيني طرفهاي خارجي را عامل حملات نظامي مخالفان مسلح دانست و تصريح کرد هدف از اين حملات کوچ دادن فلسطيني‌ها است.    
مازن سلمو در پايان افزود : نظام سوريه نمي خواهد آواره گان فلسطيني وارد منازعه جاري در بحران شوند و در طوال ماههاي گذشته نيز تلاش کرده امنيت و سلامت اردوگاه را تا حد کافي تضمين کند.
برچسب ها: یرموک ، ارتش ، سوریه ، محاصره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.