سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرور قمه به دست با عمليات پليسي روانه بازداشتگاه شد

سرگرد نادري از دستگيري شرور مست قمه به دستي که با عربده کشي هاي مستانه باعث تخريب اموال عمومي و ضرب و شتم يكي ا زشهروندان شده بود طي يك تعقيب و گريز پليسي خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس ،سرگرد اردشير نادري رييس کلانتري 167 دولت آباد گفت: شب گذشته دوشنبه بيست و هفتم آذر ماه سال جاري از طريق مرکز فوريت هاي پليسي110 تهران بزرگ خبري تحت عنوان شرارت و عربده كشي در آدرس خيابان "پروين اعتصامي "  به کلانتري 167 دولت آباد مخابره شد و به سرعت در دستور کار ماموران قرار گرفت.
نادري ادامه داد: ماموران بلافاصله به محل اعزام شدند و مشاهده كردند فردي كه به علت استفاده از مشروبات الكلي در حالت مناسبي نبود با قمه اقدام به تخريب اموال عمومي و ضرب و شتم فردي به عنوان " علي " نموده بصوريكه شاكي از ناحيه كمر و پهلو زخمي شده بود كه همين امر ايجاد رعب و وحشت براي شهروندان به وجود آورده بود.
كلانتر 167 اضافه کرد: ماموران بلافاصله براي دستگيري متهم وارد عمل شدند اما او به محض مشاهده پليس فرار بر قرار ترجيح داده و متواري شد كه با فرار متهم عمليات تعقيب و گريز پليسي آغاز شد .
اين مقام انتظامي بيان كرد: ماموران طي يك مسير كوتاهي موفق شدند متهم را كه " ميلاد " نام داشت را در يكي از كوچه هاي فرعي دستگير كند در بازرسي از متهم يك قبضه قمه و دو دستگاه تلفن همراه كشف شد. 
سرگرد نادري در پايان عنوان كرد : ماموران متهم را به همراه اموال مكشوفه و شاكي براي تكميل پرونده و تحقيقات بيشتر در خصوص جرايم احتمالي ديگر به كلانتري انتقال دادند كه در تحقيقات متوجه شدند كه متهم سابقه دار است و چندين مرتبه به اتهام شرارت و زورگيري دستگير شده است./ف
برچسب ها: شرور ، قمه ، بازداشتگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.