سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/رئیس کمیسیون گردشگری و خدمات اتاق بازرگانی ایران:

بالاترین درصد اشتغال در دنیا به بخش گردشگری اختصاص دارد

رئیس کمیسیون گردشگری و خدمات اتاق بازرگانی ایران گفت: بالاترین درصد اشتغال در دنیا به بخش گردشگری اختصاص دارد.

کیامرز کیهان‌فر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، افزود: گردشگری سلامت مانند دیگر مسائل اقتصادی موجود در کشور فضایی رقابتی دارد که باید خدمات درمانی و گردشگری کشور را ارتقا داد تا بتوان در این صنعت مانند دیگر کشورها توسعه و پیشرفت مناسبی داشت.

وی خاطرنشان کرد: افزایش تسهیلات برای گردشگران سلامت از اهمیت بالایی برخوردار است که در این میان استفاده از کارت‌های اعتباری برای گردشگران بسیار ضروری است اما امکان استفاده آن در کشور نیست که باید تلاش شود این امکان را برای گردشگران فراهم کرد.

کیهان‌فر عنوان کرد: برگزاری کنفرانس گردشگری سلامت در بیمارستان فوق تخصصصی رضوی تاثیرات بسزایی در ارتقای سطح کیفی خدمات گردشگری سلامت کشور دارد و می‌توان با الگو قرار دادن این بیمارستان در استان‌های دیگر کشور این خدمات را در تمامی استان‌ها به روز کرد و برای استفاده گردشگران سلامت بهره‌ گرفت.

وی ادامه داد: گردشگری بالاترین درصد اشتغال در دنیا را دارد و سالانه بیش از 70درصد از مشاغل را به خود اختصاص می‌دهد.

رئیس کمیسیون گردشگری و خدمات اتاق بازرگانی ایران نقش بخش خصوصی را در توسعه گردشگری سلامت موثر دانست و گفت: بخش خصوصی در درمان و بهداشت از اهمیت بالای در کشور برخوردار است و می‌تواند در ارائه خدمات مناسب‌تر به گردشگران سلامت نقش مهمی در توسعه این صنعت ایفا کند.

برچسب ها: بالاترین ، درصد ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.