سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فلامرزي: تکلیف میداودی و کاسترو فردا مشخص می شود / حضور تنهایی و محمد در آلومینیوم منتفی است

مهدی فلامرزی از منتفی شدن حضور علیرضا محمد و منصور تنهایی در این باشگاه خبر داد و اظهار داشت: سرنوشت میلاد میداودی و ایگور کاسترو نیز چهارشنبه 29 آذرماه مشخص می شود.

مهدی فلامرزی سرپرست باشگاه آلومینیوم هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازیکنان تمرینات خود را با آرامش کامل و روحیه ای مضاعف انجام می دهند و آماده ادامه رقابت های لیگ برتر در نیم فصل دوم می شوند باشگاه با جذب بازیکنان مورد نیاز میثاقیان درصدد رفع نقاط ضعف تیم در ادامه رقابت ها است بنابراین در ادامه به طور حتم با قدرت و آمادگی بیشتری مقابل حریفان روبرو می شویم.

وی ادامه داد: باشگاه با مجتبی زارعی به توافق کامل رسیده است این بازیکن به صورت رسمی و قطعی در خط حمله آلومینیوم در نیم فصل دوم قرار می گیرد البته پیش از این قرار بود علیرضا محمد و منصور تنهایی بازیکنان تیم های پرسپولیس و سایپا نیز به تیم آلومینیوم اضافه شوند گویا دو بازیکن در مسائل مالی با باشگاه آلومینیوم به توافق کامل نرسیدند لذا حضور این دو به طور کامل منتفی شده است.

فلامرزی افزود: باشگاه آلومینیوم علاوه بر مجتبی زارعی درصدد جذب جدی میلاد میداودی بازیکن تیم استقلال تهران است از طرفی باشگاه با کاسترو بازیکن سابق ذوب آهن اصفهان نیز مذاکراتی انجام داده است اما حضور دو بازیکن فوق تاکنون در باشگاه آلومینیوم قطعی نشده است.

وی افزود: تکلیف نهایی میداودی و کاسترو چهارشنبه 29 آذرماه مشخص می شود تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان با مشکلات مالی مواجه است و متأسفانه مسئولان استان گل کار و سپس کارخانه را حمایت نمی کنند جباری زاده مدیرعامل درصدد حل مشکلات باشگاه تیم فوتبال آلومینیوم است و امیدواریم سایر مسئولان استان هرمزگان گل کار و جباری زاده را یاری کنند تا تیم آلومینیوم با قدرت به فعالیت خود در رقابت های لیگ برتر ادامه دهد./؛آق

برچسب ها: باشگاه ، بازیکن ، الومینوم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.