سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

براي رشد تجهيزات دندانپزشكي؛

از واردات موادی که در داخل تولید می شود جلوگیری به عمل آید

رشد تجهيزات و مواد دندانپزشكي توليد داخل صورت نمي گيرد مگراينكه از واردات موادی که در داخل تولید می شود جلوگیری به عمل آید.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ مجید روحی رئیس ستاد برگزاری جشنواره کارآفرینان تولید و تجارت دندانپزشکی ایران (ایردک 2012 ) افزود: اهمیت تجهیزات و مواد دندانپزشکی در کشور به خصوص در شرایطی که برای کشور بخاطر تحریم های ناجوانمردانه صورت گرفته بسیار قابل توجه است.

وی گفت: با توجه به اینکه اهمیت مواد و تجهیزات دندانپزشکی بر ما پوشیده نیست ما با شرایط امروزی هفتاد درصد مواد و تجهیزات دندانپزشکیمان را در داخل تولید می کنیم و بخشی از این تولیدات را به سی تا چهل کشور دنیا صادر می کنیم.

وی با بیان اینکه شعار این جشنواره حمایت از تولید ملی، تامین نیاز کشور است عنوان کرد: ما می توانیم نیاز کشور را از لحاظ تجهیزات و مواد دندانپزشکی تامین کنیم که قطعا تحقق این امر با حمایت دولت و مسئولین و با برنامه ریزی های صورت گرفته انجام پذیر است.

وی خاطر نشان کرد: ما به دلیل توانمند بودن متخصصان کشورمان می توانیم مواد و تجهیزات با کیفیت را در کشور تولید کنیم ولی  درخواست ما از مسئولین این است که از واردات موادی که در داخل تولید می شود جلوگیری به عمل آید تا ما بتوانیم رشد کنیم و انتظارات مردم و مسئولین را برآورده کنیم./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.