سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شروع دوباره ولاسكو با آغاز سال ميلادي؛

علي رغم خواسته برخي ها، ولاسكو از واليبال ايران دل نمي كند

طبق هماهنگي هاي انجام شده قرار است خوليو ولاسكو سرمربي تيم ملي واليبال كشورمان پس از تعطيلات سال نو ميلادي به ايران سفر كند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران در طول ماههاي اخير برخي ها كه به ظاهر دوستان واليبال محسوب مي شوند تلاش كردند كه با بيان مشكلات متعدد مانع از تمديد قرارداد همكاري ولاسكو با تيم ملي ايران شوند اما علي رغم خواسته برخي ها مسئولان فدراسيون با ولاسكو براي هدايت تيم ملي به توافق رسيدند.

اين گزارش حاکي از آن است، آن چه از ظواهر امر پيداست سكاندار تيم ملي ايران به واليبال كشورمان و اهداف آن علاقمند بوده و نمي تواند از آن دل بكند وي در مصاحبه هاي خود با رسانه هاي خارجي از جمله ايتاليايي وضعيتش با فدراسيون واليبال و وزارت ورزش و جوانان ايران را مثبت ارزيابي كرده و به طور كامل از واليبال كشورمان دفاع كرده است.

بر اساس اين گزارش، پيش از اين قرار بود ولاسكو اسفندماه براي ديدن ديدارهاي مرحله پلي اف به تهران سفر كند اما با رايزني هاي انجام شده طرفين به اين نتيجه رسيدند كه اين سرمربي صاحب نام دنياي واليبال پس از تعطيلات سال نوي ميلادي به ايران سفر كند.

شايان ذکر است، قرار است ولاسكو پس از ورود به تهران طي جلسه اي با مسئولان فدراسيون واليبال، برنامه هاي خود براي حضور در ليگ جهاني را ارائه داده و به جمع بندي نهايي دست پيدا كند.

گفتني است، در طول ماه هاي اخير برخي افراد در خصوص حضور ولاسکو در ايران و ادامه فعاليتش مباحثي را مطرح کردند که باعث سردرگمي ملي پوشان شده بود اما خوشبختانه آمدن ولاسکو زودتر از زمان مقرر به اين نگراني ها پايان خواهد داد./مح


برچسب ها: ولاسکو ، سرمربی ، والیبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.