سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرشتگان به تهران باز مي گردند

مجموعه فرشتگان با همكاري خالق مجسمه فرشتگان با چيدمان ديگري نصب خواهد شد.

مجتبي موسوي، مدير اداره حجمي سازمان زيباسازي شهرداري تهران، در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمي باشگاه خبرنگاران گفت: پرندگاني كه در بزرگراه حكيم غرب نصب شده است مجموعه اي است از سي پرنده كه در كنار يكديگر قرار دارند و اين درحالي است كه در برخي از خبرگزاري ها عنوان شده بود كه سي فرشته شبانه بريده شده اند.
وي اظهار داشت: اين مجموعه پرندگان كه با عنوان بالهاي فرشتگان از آنها ياد مي شود در روز بريده شده و كاملا مشخص است كه چه كساني آنها را بريده اند.
موسوي خاطرنشان كرد: بريده شده اين مجموعه توسط پيمانكار فضاي سبز صورت گرفته در حقيقت ندانم كاري اين پيمانكار بوده است.
وي اظهار داشت: اين مجموعه اثر هنري بوده كه به جهت استقبال از بهار در سطح شهر نصب شده بود اما پيمانكاري كه به دنبال كاشت درخت و فضاي سبز بوده از روي ناداني بخشي از اين اثر را بريده است.
موسوي گفت: در حقيقت اشتباه از سوي پيمانكار فضاي سبز صورت گرفته و شما بايد با اين تصور كه اثر يك اثر موقت بوده اين اشتباه يعني بريدن مجموعه فرشتگان از سوي وي انجام گرفته است.
مدير اداره حجمي سازمان زيباسازي شهرداري گفت: اين مجموعه كار تازه و جديدي با اين شيوه بوده كه در سطح شهر نصب شده است.

*خسارت فرشتگان از پيمانكار گرفته مي شود
موسوي گفت: قطعاً با پيمانكاري كه اين ناداني را انجام داده برخورد مي شود و خسارت بريدن مجموعه اثر فرشتگان از وي دريافت خواهد شد
وي گفت: مجموعه اين اثر تركيبي از بال فرشتگان بوده است كه در سطح يك تپه بخش شده و در حقيقت نصب شده است.
وي در ادامه اظهار داشت: اين مجموعه در حقيقت يك چيدمان محيطي كه مي‌توان آن را اين طور بيان كرد كه يك گردنبند كه با 30 مرواريد در قالب مجموعه اي ارائه شده است.
وي دليل بريده شدن اين اثر را نيز اين طور بيان كرد و گفت: به جهت آنكه اين نوع كارها جديد است بنابراين عامه مردم با اين نوع كارها آشنا نيستند و تلقي برخي افراد بر اين است كه مجسمه ها تنها مجسمه فردوسي و فكر نكردند كه اين فرشته ها هم جزء مجسمه ها و اثر هنري هستند.
وي گفت: پيمانكار مربوطه مي خواست كه درخت را جايگزين اين مجموعه كند.
وي تصريح كرد: مجموعه فرشتگان با چيدمان ديگري با همكاري هنرمند نصب خواهد شد./ي2
برچسب ها: تندیس ، فرشتگان ، موسوی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.