سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

بازديد نخبگان و استادان دانشگاههاي جهان اسلام از شرکت فولاد مبارکه

جمعي از استادان و نخبگان دانشگاههاي جهان اسلام ضمن بازديد از خطوط توليد شرکت فولاد مبارکه، از نزديک با پيشرفتهاي صنعتي متخصصان کشورمان در حوزه‌هاي بومي‌سازي و توليد ملي آشنا شدند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان اين استادان که از کشورهاي مصر، الجزاير، افغانستان، تاجيکستان، عراق، تانزانيا و برزيل و در حاشيه کنفرانس بيداري اسلامي نيز از فولاد مبارکه بازديد بعمل آوردند ، توا‌نمندي دانشمندان و مهندسين ايراني را در صنعت فولاد خيره کننده و باور نکردني ارزيابي کردند.

* استاد و متفکر الجزايري پس از بازديد از خطوط توليد فولاد مبارکه تصريح کرد: تحريم‌‌هايي که بر ايران اعمال گرديده است، ايران را توانمندتر کرده است.

دکتر يحيي ابو زکريا افزود: انقلاب اسلامي يادگار بنيانگذار کبير حضرت امام خميني(ره) است و غرب با همه تلاشش براي باز گرداندن ايران به روال گذشته و وابسته کردن آن نتوانسته به هدف خود برسد.

ايشان در ادامه خاطراتي از ديدارهاي خود با امام خميني در پاريس و جماران در سالهاي اول پيروزي انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: ايران انشاالله تا چند سال ديگر به عنوان قدرتمندترين کشور اسلامي در جهان شناخته خواهد شد.

* دکتر عبدالله محقق،اسلام شناس تاجيکستاني نيز در گفتگو با خبرنگار خبر نامه فولاد گفت: تحريمهاي غربي مشروعيت ندارد و کاملاً مغرضانه است و هدف از اين تحريمها متوقف کردن رشد و پيشرفت ايران اسلامي است که امروز ما مي بينيم نه تنها رشد و ترقي فناوری در ايران متوقف نشده است بلکه سرعت بيشتري پيدا کرده است همانطور که رئيس جمهور اسلامي ايران چند روز قبل در سخنراني خود در اين کارخانه عظيم گفتند ملت ايران تحريمها را دور مي‌زند.

* پروفسور جميل محمد ابراهيم استاد برجسته برزيلي نيز شرکت فولاد مبارکه را يکي از بزرگترين و بهترين کارخانه های فولاد سازي در دنيا دانست و گفت : مردم ايران مردمي فعال و بشاش هستند و اين حس آنها را براي کار بهتر ترغيب مي نمايد و اين تحريمها حس تلاش و فعاليت را نزد آنها تشديد کرده است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.