سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

فعالیت 47 اکیپ راهداری در اردبیل/راه ارتباطی 10 روستا بسته است

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در قالب طرح زمستانی 47 اکیپ راهداری در نقاط مختلف استان به ویژه محورهای مواصلاتی صعب‌العبور استقرار یافته‌اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / علی حیدری در جریان بازدید از طرح‌های راهداری و آمادگی نیروها در امدادرسانی به حادثه‌دیدگان اظهار داشت: این 47 اکیپ در 25 ایستگاه ثابت، سیار و مرکزی استقرار یافته و در فصل زمستان به مسافران و رانندگان خدمات ارایه می‌کنند.

وی همچنین از اعزام 193 دستگاه ماشین‌آلات سنگین راهداری و 334 نفر راهدار خبر داد و تصریح کرد: به صورت نمادین دوم دی ماه برنامه اعزام اکیپ راهداری را شاهد می‌باشیم تا در فصل زمستان به صورت شبانه‌روزی در خدمت هموطنانمان باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در ادامه خاطر نشان کرد: هموطنانمان در صورت مشاهده هرگونه اختلال در رفت و آمدها و گرفتار شدن در برف و کولاک در جاده‌ها می‌توانند با شماره تلفن 141 با اداره راهداری تماس حاصل کرده و کمک به حادثه‌دیدگان را از این طریق دریافت کنند.

حیدری در ادامه سخنان خود اضافه کرد: راهداران ما با تمام توان در جاده‌ها استقرار یافته‌اند و پیش‌بینی ما این است که در یک حرکت مطلوب و مناسب بتوانیم در ایام زمستان به حادثه‌دیدگان احتمالی مدد برسانیم.

وی بیان کرد: با توجه به حادثه‌خیز بودن برخی از نقاط و گردنه‌های صعب‌العبور به ویژه محور اردبیل – سرچم تلاش کردیم تا چندین اکیپ راهداری خود را در این مسیر مستقر کنیم تا در صورت نیاز بتوانیم در خدمت هموطنانمان باشیم/س 

برچسب ها: اردبیل ، فعالیت ، اکیپ ، راهداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.