سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

تدوین پروژه شناسنامه فنی ساختمان و تاسیسات پالایشگاه اجرایی شد

سرپرست برنامه ریزی واحد مستغلات شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از اجرا و تدوین پروژه شناسنامه فنی ساختمان ها و تاسیسات این شرکت خبر داد.

محمد رضا وحدتی در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، با اعلام این خبر افزود: در راستای تعالی سازمانی و نیل به اهداف تعیین شده در افق چشم انداز 1394 مبنی بر سرآمد بودن پالایشگاه گاز خانگیران در بین تمامی شرکت های نفت و گاز و بدلیل اینکه افزایش رضایت مندی کارکنان و ذینفعان از شاخص های مهم در تعالی سازمانی به شمار می رود، اداره مستغلات اقدام به تعریف پروژه تدوین شناسنامه فنی ساختمان ها و تاسیسات نموده است.

وی با بیان این که در گذشته آمار واحدهای کارگاهی و ساختمان های اداری، تجهیزات سرمایشی _ گرمایشی و سوابق تعمیراتی آنها به صورت مدون موجود نبوده است اظهارداشت: پروژه مذکور در سطح پالایشگاه توسط کارگروه تخصصی از گرایش های عمران، مکانیک و تاسیسات طی مدت چهارماه اجرا و مورد استفاده قرار گرفت.

این مقام مسئول تصریح کرد: بنا به ضرورت تعیین دقیق نیازها در بودجه های جاری و سرمایه ای و مدیریت کالا و خدمات، تصمیم بر اجرای این پروژه گرفته شد.

وحدتی در ادامه به اهداف اجرای تدوین پروژه شناسنامه فنی ساختمان و تاسیسات پالایشگاه خانگیران اشاره کرد و بیان داشت: برنامه ریزی و بازنگری در ترمیم و بازسازی ساختمان، بهبود در برنامه ریزی خرید و تامین کالا، مدیریت نگهداری و تعمیرات و انبارداری با تشکیل سوابق تعمیراتی، بکارگیری آمار استخراج شده در پیمان سپاری ها و مدیریت در هزینه های جاری و سرمایه های از اهداف اجرای این پروژه است.

وی با بیان این که در حال حاضر فاز نخست این پروژه در بخش ساختمان شامل 62 هزارمتر مربع به اتمام رسیده است تاکید کرد: این فضا مشمل بر571 اتاق، 55 باب فضای کارگاهی و انبار، 88 واحد خدماتی ، ورزشی و بهداشتی، 106 اتاقک و کمپ و 77 تجهیز اصلی سرمایشی و گرمایشی است.

سرپرست برنامه ریزی واحد مستغلات شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد خاطر نشان کرد: فاز دوم این پروژه با 30 درصد پیشرفت در بخش ساختمان های موجود در شهرک های گاز شهید مهاجر و شهید ترشیزی در سرخس و مشهد در حال انجام است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.